A fost la mine în oraș și am o obligație:
„…tu laşi ca Izabela, femeia aceea care se zice prorociţă, să înveţe şi să amăgească pe robii Mei…” Apocalipsa 2:20
Așa că nu las ca bărbatul acesta, care falsifică într-un mod atât de ridicol și de grosolan ceea ce el numește „dar al duhului”, să rămână nesancționat. Urmăriți:
De când am scris Șebrato Șemena am urmărit ieșirea pe net a unor vorbiri în limbi „pentru analiză„. N-am prea avut ocazia. Ridicolul ar fi fost evident și riscul de a cădea în el e mare.
Chiar filmarea la care am făcut referire când am scris „șebrato” s-a evaporat de pe net, dar a rămas „separagraut șebrai” ((între timp și aceasta a dispărut, n.n. 2023).
Nu am nici o iluzie că și această filmare va dispărea în curând (a și dispărut imediat după această analiză), de aceea mă grăbesc să o captez, pentru că trebuie să îndeplinesc acel avertisment al Stăpânului meu: „am împotriva ta că tu lași pe înșelător să înșele…!”.
Să analizăm împreună:
0:07 Hara Bradear Tucana Tahavah
0:13 Zera Tapruia Tucan Tafava.
1:06 Zara Tabrania Tucan Tufava. („umple cu Duhul Sfânt”)
1:21 Erta Lahava Labraniato. („au fost transformate, văd zeci de vase de aur care sunt goale și care așteaptă să fie umplute” ….?? traducere probabil)
1:38 Zara Tahava Zabrania Tuhava. („lasă-te umplut…”)
1:59 Hara Tacana Tahavah. („văd mâini libere, văd picioare libere…”)
2:26 Zara Tahava Labraniar. („ultimul zid cade, se prăbușește…”)
2:46 Zara Tacara Tahava. („a căzut în numele lui isus”)
3:00 Zara Takara Zabraniato. („ultima rezistență…”)
3:15 Zara Tacana Tahava. („dacă nu vrei să te pocăiești….”)
3:26 Sara Tahava Labraniar Tuhava, Zirana Tacanto Louraniar Tuhava („în numle lui isus autoritate și putere…”)
3:44 Hertala („Să te liberi…” – asta nu-i română!)
3:50 Hera Tabradiar Tucarata („de ce te rușinezi?”)
3:54 Zara Tacara Tahava („Fă-i în ciudă satanei!”)
4:04 Zera Tastavia Turava Erta Harta Labrania Tucara Tavava („glorie numelui tău, glorie prezenței tale…”)
4:24 Harta Laradia Tucara Tahava („În numele tău”)
4:31 Sara Tastuvia Tucara Tahava („În numele tău isuse”)
4:37 Hala Hala Brania Tucana Tahava („vreau să mai cânte echipa de închinare un cântec….”)
5:10 Erta Labradia Topos („Treci în calendar, ca fiind ziua gloriasă….”)
5:23 Sara Bradia Tucara Tahava. (probabil Amin)
Cam asta a fost, Google Translate nu mi-a fost de nici un ajutor.
Zara e o marcă de haine, sigur a rezonat frumos în mințile femeilor.
În rest: tacana, tahava și labrania, plus încă 2-3 variante pe temă nu sunt o limbă, tacana tahava vă spun.
Prietenii mei, sunteți mulți din voi: studenți, medici, programatori, oameni înțelepți, nu sunt între voi câțiva oameni sănătoși la minte și în stare să învețe, de vă supuneți urechile unor astfel de analfabeți biblici?
Spre rușinea voastră o spun, ca apostolul.
(Deși ar trebui ca fiecare creștin să aibă dorința și capacitatea de a învăța pe alții.)
Faptul că duminical vi se servește o porție de zâmbete tip „anonymous”, satisface nevoia de argument a conștiințelor voastre?
„Zana tacana tahava” cu mici variații, „tradus” de 15 ori tot altfel nu e o limbă, e fals totul, de la A la Z.
Am simțit că mă enervez din toată inima, o așa insultă la adresa înțeleptului nostru Tată nu am mai întâlnit demult.
Pentru că evenimentul a fost în orașul meu, mă simt obligat să sancționez infracțiunea.
Dragii mei, este în lume o epidemie de Hristoși falși, acesta e doar unul.
Toți „simt”, se „alimentează”, se „umplu”, parcă „duhul” ăsta ar fi combustibil și biserica benzinărie.
Dragii mei, duhul acestui om nu este Duhul Dumnezeului care a insuflat Biblia.
Epidemia asta de misticism nu e creștinism deloc.
Bisericismul acesta pe care s-a supărat și Dumnezeu nu e Adunarea lui Dumnezeu.
Treziți-vă!
Dacă scamatoria asta ieftină, ridicolă și prostească este „creștinism” adevărat, atunci toți cei care-o credeți sunteți exact în situația celor ce slujeau la Baali, sub conducerea profeților lui Baal și sub protecția Isabelei.
Nu mă leg de cei care l-au invitat, sunt în sevraj financiar, știu, e covid, dar n-au mai multă minte.
Îndepărtarea de Cuvântul lui Dumnezeu produce astfel de febre.
Acest exercițiu de transă mistică este doar o amplificare a ceea ce a început peste tot cu trupele de laudă care te bagă „în duhul” prin crearea „prezenței lui Dumnezeu”.
Încercarea asta brută de falsificare a unei glosolalii este o doză crescută de drog religios, deși dacă-mi este îngăduit să speculez, o șmecherie pare aici: manipulatorii care l-au invitat simt că au „electorat” în „ligheanul” vecin, unde nu se poate pescui decât cu momeli din astea.
Jalnici pescari, amărâtă „pradă”!
Avertismentul lui Coresi rămâne valabil: „nu mai boscorodiți, că vă bate Dumnezeu!„
Completare 2023:
Alte postări despre vorbirea în limbi:
1. Prezentare de carte pe Youtube: Eu vorbesc în limbi mai mult decât voi toți (audio)
2. Mai există astăzi vorbiri în limbi și prorocii autentice? Mai există apostoli? Ce este „cunoștința”? O analiză biblică.
3. Youtube-ul va îngropa falsa glosolalie
4. Până când a dat? De ce au încetat darurile începutului?(1) Comentariu la Efeseni 4.
5. Când a venit ”ce este desăvârșit”? De ce au încetat darurile începutului?(2) Comentariu la I Corinteni 13:8 și la Coloseni 1:25
6. Am lepădat ce era copilăresc? Ce am lepădat? De ce au încetat darurile începutului? (3).
7. Aveți darul vorbirii în limbi? Vă rugăm o mostră! (143 de comentarii)
8. anonim@yahoo.com vorbește în limbi
9. Vorbirea în limbi (audio, 34 minute)
10. Ce n-am găsit pe Youtube?
Trei chestiuni cel puțin:
1. O vorbire în limbi autentică
2. O predică împotriva muncii la negru
3. O predică împotriva câștigului mârșav, împotriva vorbitului pe bani.
11. Religii în baza doi
12. Biserica „moartă” de la Troa în comparație cu bisericile „vii” de astăzi
Azi dimineața la citirea mea zilnică a Scripturii din Luca a urmat textul din cap.22 unde Domnul Isus spune așa: „Dar iată că mâna vânzătorului Meu este cu Mine la masa aceasta” – vers.21.
Ciudat lucru, este că vânzătorii nu sunt afară, ci chiar la masa Domnului, în adunarea Domnului. Mă rog și eu Domnului meu ca să ne dea la toți un duh de deosebire a duhurilor și așa zișelor „predicatori” falși. Acest lucru presupune să fim ca aceia din Berea care s-au dus acasă și au cercetat Scripturile ca să vadă dacă este așa cum li s-a predicat.
Referitor la cele întâmplate la Betel Centru, mi-a lăsat un gust amar. M-am întristat muuult. O biserica Baptistă să coboare atât de jos… Hm.
ApreciazăApreciază
Istoria recentă dovedește că raportul între iude și sinceri a fost invers: dacă în grupul Domnului Isus a fost un Iudă între 11 sinceri, eu știu un caz la Cluj, dovedit clar că au fost doi sinceri într-un comitet de 9, unde restul de 7 și pastorul erau securiști. 2:8=1:4
Așa că ori pe câte voci le-ai cânta acestor lupi și cu orice fel de instrumente, până nu te atingi de blana lor, te vor aplauda și probabil îți va plăcea, te vei perfecționa și vei rămâne în sistem.
Beee
ApreciazăApreciază
Faptele Apostolilor 5:38-39 „Si acum eu va spun: „Nu mai necajiti pe oamenii acestia si lasati-i in pace! Daca incercarea sau lucrarea aceasta este de la oameni, se va nimici; dar daca este de la Dumnezeu, n-o veti nimici. Sa nu va pomeniti ca luptati impotriva lui Dumnezeu. „
ApreciazăApreciat de 1 persoană
„…..marele preot şi toţi cei ce erau împreună cu el, adică partida saducheilor, s-au sculat plini de pizmă, au pus mâinile pe apostoli şi i-au aruncat în temniţa de obşte.” Așa i-au „necăjit” marii preoți pe apostoli. Eu nu l-am „arestat” pe om, Doamne ferește și n-am treabă cu el, ci cu ascultătorii pe care-i amăgește. Ce boscorodește omul acela acolo nu este vorbire în limbi cum a fost la rusalii, nici vorbă. O limbă are multe cuvinte, diferite, are intonații, cuvinte de legătură, reguli gramaticale, nu aceleași vorbe repetate de 15 ori. Pardon! Asta e noua boscordire. Așa cum dvs. îmi atrageți atenția mie, eu atrag atenția la alții, care e problema?
ApreciazăApreciază
Cine se lasa amagit de acesti farsori n-au decat sa se lase. Cercetati duhurile ca nu toate vin de la Dumnezeu, iar acum numai avem nevoie sa ni se vorbeasca in limbi, unii dintre noi stim mai multe decat el.
ApreciazăApreciază
Mesajul meu a dorit sa spuna: Dumnezeu curateste ce nu Il reprezinta. Noi crestinii avem atatea motive sa ne unim pentru a face fata provocarilor acestor vremuri extrem de dificile. Sa mergem inainte cu ceea ce ne uneste nu sa ne batem intre noi cu ceea ce ne poate dezbina. Isus este numitorul nostru comun. Sa Il proclamam asa cum intelegem fiecare sa o facem.
Dumnezeu sa va binecuvanteze
ApreciazăApreciază
Atunci de ce îmi scrieți?
De ce mă corectați?
De ce nu aplicați ce scrieți: „Sa mergem inainte cu ceea ce ne uneste nu sa ne batem intre noi cu ceea ce ne poate dezbina.’?
Simt cum mă dezbină comentariul dvs. …
Consecvență vă rog!
ApreciazăApreciază
Ca sa va indrept, de aceea am scris.
ApreciazăApreciază
De ce mă necăjiți?
ApreciazăApreciază
Pop ioan,întrebare cine te a făcut învățător sau ce ai fi de vrei sa îndrepți,și cu judecata cum stai ???? Parcă daca vrei sa nu fi judecat ar trebui sa nu judeci !!! Alegerea îți aparține !
ApreciazăApreciază
Cine este Pop Ioan?
ApreciazăApreciază
De obicei, aceia care nu au darul vorbirii in alte limbi il combat. Acestia se ridica impotriva Duhului Sfant, dar nu vor mai inainta, ca sa stie ca Domnul a zis. Va trebuie tălmăcire?
ApreciazăApreciază
În unele comentarii (pe care le-am ascuns) se folosește cuvântul denigrare.
Păi voi vă dați seama ce spuneți?
Dacă folosiți termenul „denigrare”, recunoașteți că ceea ce s-a făcut (acele repetări de Tahana Tacava cu pretenție de „vorbire în limbi”) este un lucru rău, deci voi, apărătorii, vă „denigrați” pe voi.
Dacă ceea ce s-a făcut este un lucru bun, ar trebui ca buni creștini, să suferiți, să tăceți și eventual să vă rugați, după Cuvântul Domnului: „când suntem vorbiți de rău, ne rugăm”, nu replicăm.
Dar pentru că din nimeni, niciodată nu s-a atrofiat de tot, bunul simț, cugetul și deci nici orice urmă de rațiune, ați apelat mai bine cu această fărâmă de rațiune la spiritul de turmă în numele căruia îmi cereți să nu mai „denigrez”, că ce zic cei din „lume”.
E bine.
E bine că socotiți răul rău, e rău că socotiți că trebuie să tragem covorul peste „operă”, să nu miroasă.
Deci continuăm tot pe fir deductiv, da?
La ce zic cei din lume când 2 cuvinte se socotesc limbă străină și o turmă mare de medici, ingineri, programatori și studenți înghite cămila cu copite cu tot, nu vă gândiți?
Cine dă prilej de denigrare, cine face gunoiul sau cine dă preșul deoparte să se poată curăța?
V-am spus că această postare este test.
Eu știu că o parte din audiență sunt „farisei” și alta „saduchei” și mă folosesc de prilej să stârnesc și în unii și în alții acea furtună de întrebări pe temă, furtună care e mai bună decât indiferența, și după liniștirea căreia, mulți oameni vor rămâne cu răspunsuri bune la întrebări pe care altfel nici nu și le-ar fi pus.
De denigrat se denigrează oricum, de analizat mai puțin, nici denigrații, nici denigratorii nu se apleacă cu stăruință asupra acestor duhuri sforăitoare să le analizeze.
Și ele fac pui.
Cineva, cumva trebuie să oprească odată incubatorul acesta de fărădelege, mentalitatea carismatică, care clocește un soi de vietăți hibride cu pretenții mari și viziuni mici.
Are loc acum o lumificare și o recatolicizare a lumii „evanghelice” cu viteza luminii.
Cele mai bune exemple sunt cele din vremea profeților și cea mai bună atitudine este tot a lor.
Că n-au trăit și n-au murit degeaba.
Ei trăiau Sfârșitul Vechiului Ev, vechii vremi, înainte de a prima venire, noi trăim sfârșitului delei de-a doua vremi, dinainte de a doua venire.
Vremurile seamănă.
Apostazia Israelului s-a petrecut ca pildă pentru apostazia bisericii.
https://vesteabuna.wordpress.com/…/apostazia…/
Citez:
„Inițiativa ridicării unui altar și a stabilirii unei preoții nu a venit de la preoții idolatri, ci de la popor.
Visele idolatre au fost cerute, în vechime ca acum: „își vor da învățători după poftele lor” nu li se vor impune.
La fel este și azi, inventarea bisericilor-discoteci (în paralel cu abandonul învățării) nu vine de la lideri șmecheri care știu manipula cete de enoriași naivi (și sinceri, deci buni) ci invenția este ceva cerut, ceva dorit de mase de oameni cu minte leneșă care se plictisesc și cer distracție…și la biserică, ca-n restul vieții.
Apostazia are nevoie de lideri, de promotori, dar înainte de ei există o „cerere pe piață” o poftă după decadență, după „normalizare”, o fugă de cei ce vor „năluci”.
Așa că învățătorii buni sunt părăsiți, iar cei falși au audiențe mari.
Să facem ca David: „Mă gândesc la judecăţile Tale de odinioară, Doamne,
şi mă mângâi.” Psalmul 119:52
Privind judecățile apostaților din vechime, să ne ferim de apostații de azi.
Gândindu-ne la vechea apostazie, să ne ferim de cea nouă.”
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Voi??? Chiar nu va înțeleg furia… Apere-Se Dumnezeu! Cine vorbește mult, nu înseamnă că și are dreptate. Cu tot respectul pt râvna demonstrata, dar…daca nu fac supărare: de ce, împotriva Cuvântului, care spune,, fără sa opriți vorbirea în alte limbi”, dvs va chinuiți sa o faceți? Și de ce numiți pe cineva, smecher și manipulator, fără sa fi stat vreodată de vorba cu el? Și de ce numiți, naivi și sinceri, pe cei care sunt de acord cu acest domn? Credeți ca Dumnezeu nu are abilitatea de a-și păziți copiii, de a se revela lor, tocmai datorita inimilor lor sincere? Sa fi devenit Dumnezeu, incapabil sa o facă? Oare ce Îl poate împiedică? Faptul ca oamenii aceia au studii, sau pentru ca nu au? Nu vreau sa scriu mai mult:nu este treaba mea sa apar nicio parte, dar nu mi-a plăcut felul în care ați răspuns unor comentatori. Cat de mult îți afectează gramatica ta, cunoașterea lui Dumnezeu? Oare tine cont Dumnezeu, de asa ceva? Sigur ca nu! Atunci, dvs de ce faceți? Gramatica cuiva nu demonstrează credinta sa, dar a expune pe cineva din acest motiv, cu siguranță demonstrează ceva… În niciun caz, calauzire de sus… Sa nu uitam ca fariseii și saducheii erau tobă de carte și tari în scripturi, însă habar nu aveau ca Isus este Mesia. Oare cum ar fi putut sa recunoască Duhul Cel nevăzut și manifestările Sale? Le-dat Domnul pe fața motivul… Le, a spus ceva de genul:,, Ucigașilor! Cuvântul meu nu pătrunde în voi, pt ca umblați după slava deșartă! „, parafrazat, desigur… V-ați gândit vreodată, sa citiți Biblia ca și când Dumnezeu se adresează dvs direct? Credeți ca mai vorbește personal copiilor Sai, sau intelegem Biblia numai prin ochii altora care, desigur merita menționați? Nu cumva, la fel ca școliți de odinioară, credeți ca nescolitii pot pieri? Problema care duce la pieire, este lipsa cunoștinței de Dumnezeu, care învață sufletele celor care s-au smerit ca niște copilași, acelor naivi, care pot primi mai mult, pt ca nu sunt plini de dogme și crezuri împrumutate de la oamenii muritori… Zic și eu și as mai zice, dar ce rost ar avea, dacă tot mergeți cu guma de șters printre comentarii? Chiar nu vreau sa deranjez.
ApreciazăApreciază
Vă voi răspunde pe puncte:
1. „Chiar nu va înțeleg furia…”
Am fost foarte calm, și când am scris postarea, și acum. Poate trist. Dvs. păreți iritată.
2. „Apere-Se Dumnezeu! ”
Păi, atunci dvs. de ce-mi scrieți?
3. „…de ce, împotriva Cuvântului, care spune,, fără sa opriți vorbirea în alte limbi”, dvs va chinuiți sa o faceți?”
Nu m-am chinuit să opresc nimic, pentru că silabele de la Cluj n-au fost „vorbire în limbi”. Am arătat că n-a fost vorbire în limbi, chiar ar trebui să continue, pentru un ridicol desăvârșit. Dar probabil omul are mânecă la haină și oameni care-l trag de ea.
4. „Și de ce numiți pe cineva, smecher și manipulator, fără sa fi stat vreodată de vorba cu el?”
Pentru că și Domnul Isus l-a numit pe Irod, vulpe, fără să fi stat de vorbă cu el.
5. „…Credeți ca Dumnezeu nu are abilitatea de a-și păziți copiii?”
Dacă dvs. credeți, de ce Îmi scrieți? Ca să-L ajutați?
6. „…tot mergeți cu guma de șters printre comentarii?”
Deci nu sunteți prima dată pe-aici, probabil trolați. Nu-i nimic, comantariul dvs. l-am lăsat integru, cum ați dorit.
Concluzie:
Luați apărarea acestor mincinoși, și veți purta nu numai ridicolul, ci și osânda lor.
E totuși timpul să vă opriți, să analizați duhurile.
Citiți capra cu trei iezi, ajută!
ApreciazăApreciază
De ce vă numiți vestea bună ? Cînd voi vă puneți şi judecați lucruri pe care DUM-ZEU nu va chemat să le faceți ? Sînteți nişte ipocriți , Anticrişti care vâ bateți joc de Duhul Sfînt ,care într-o zi vă va judeca pe voi care aduceți hulă ! Să vă fie ruşine să postați aşa ceva !! Mizerii de oameni ce sînteți !!
ApreciazăApreciază
Jakob, am lăsat comentariul tău așa cum l-ai scris.
Să-ți răspund:
-am dat numele la blog „Vestea Bună” pentru că socotesc că tot mesajul lui Dumnezeu este o Veste Bună. Dacă ți se pare nepotrivit ca un blog cu acest nume să aducă și „vești rele”, ca aceasta cu acest fals profet, amintește-ți te rog că și în cele 4 Evanghelii (Vești Bune) scrie despre Irod-vulpea, despre Iuda-vânzătorul, despre neghină și spini. E ca și contrastul la poze, e nevoie și de negru.
-ce m-a chemat Dumnezeu să fac e treaba Lui și a mea. Desigur accept să fiu criticat, chiar de dumneata.. Dar te întreb: dacă pe mine nu m-a chemat Dumnezeu să-l critic pe acel profet fals, pe tine te-a chemat Dumnezeu să mă critici pe mine? Care e diferența?
-ipocrit nu sunt eu care am analizat și am demascat un fals, ipocrit este cel ce l-a fabricat și ipocriți sunt și spectatorii lui, așa cum am arătat: oameni cu școli și diplome majoritatea, care au stat, au tăcut și au înghițit gălușca. Mi-e rușine de rușinea care lor nu li-e.
-tocmai pentru că mă gândesc la judecata care va fi, e nevoie acum să facem și lucruri neplăcute, cum sunt aceste feluri de analize. Hulă a rostit apostolul care a repetat 3 vorbe și a zis că sunt de la Duhul Sfânt. păi tu crezi că Duhul Sfânt e așa de prost? Să știe numai 2-3 cuvinte? Vezi mesajul dumitale: chiar nervos cum ești pe mine, tot nu te-ai bâlbâit și ai scris, stai să număr: 57 de cuvinte, aproape toate diferite. O fi vreun „duh” bâlbâit cel cu Tacana Tahava!
-ultimele 2 fraze nu sunt din arsenalul unui creștin. Un creștin ar trebui să îndrepte cu blândețe pe potrivnici, nu cu astfel de cuvinte.
Îți doresc pace și înțelepciune, iar dacă găsești o vorbire în limbi autentică, fă-mi bucuria și trimite-mi-o.
Și încă ceva: vezi de limba română, sunt niște liniuțe (-), niște spații, î sau â unde se pune. Se poate și corect.
Deocamdată profetul dumitale e fals și nepocăit.
ApreciazăApreciază
Bataia de joc la adresa Duhului sfant o fac tocmai aceia care atribuie Duhului sfant tot felul de maniferstari ciudate, (vorbiri in limbi necunoscute, prorocii, vindecari de migrene, lungiri de picioare,etc.) care aduc prejudicii insusi actului de inchinare si duc numele lui Dumnezeu la cel mai josnic derizoriu posibil. Acei oameni care se manifesta dezechilibrat, in numele Duhului lui Dumnezeu, sunt cei despre care va spune Dumnezeu ca nu i-a cunoscut niciodata.
ApreciazăApreciază
Nu pot sa cred. Ma uit la comentariile celor ce nu sunt de-acord cu articolul de mai sus si aproape că pot să le „văd” furia…sau supărarea…sau răutatea?? 😕… Cum „varsă” belsug de cuvinte apăsate si cu greutate, care mai de care mai …ca să simtă cel ce a îndrăzni sa îl critice pe (moderat)! Ce știm noi ce fel de om e in spatele acestui articol, ce minte, ce credință, ce vârstă…poate peri albi ce ar trebui respectati? Aaaa veți zice că respectul se caștigă… Dar și pe stradă respectam pe cei din jur…dacă avem cei 7 ani de-acasa. Oare, a luat cineva din cei suparați legatura cu autorul articolului, Vestea Buna, ca să-i vorbeasca în particular? Eu zic să o faceți ! Poate câștigați un prieten… E mai complicat, când poți să scrii si să îți i verși năduful aici, ca să vada toți ce fel de om hulitor, eretic, rătăcit , anticrist, mizerabil…😕
ApreciazăApreciază
Transă și isterie. Dumnezeu sa se îndure de toți aleșii Săi și să nu îi lase amagiti de aceste duhuri …(editat) carismatice și de acești predicatori agitați!
ApreciazăApreciază
Încercați pe cât posibil să vă feriți de etichetări și de etichete. Acuzarea unui nume, pentru mulți înseamnă automat apărarea celui contrar sau opozant. Așa cum am arătat în postare, manifestația din 5 septembrie a fost doar un nivel puțin mai ridicat de transă și de isterie dacă vreți, față de nivelele deja grave la care s-a ajuns în unele din aceste medii. Un creștin normal, care scrie cu dreapta, își folosește mâna stângă să țină Biblia și degetele de la mâna dreaptă printre paginile ei. Creștinii de tip nou își țin mâinile pe sus, ei simt. Mai sunt pe net filmări cu transe din astea, dar aproape toate programele din biserici au trupe în care membri stau cu capul pe spate, în evident extaz. Am avut o colegă mai anii trecuți care cânta într-o trupă din asta și într-o zi la birou când s-a enervat și s-a încruntat, i-am amintit că „duminică aveai o cu totul altă față”. E o mască și asta că dac-ar fi reală starea, ar fi și luni, și joi, în fiecare zi.
ApreciazăApreciază
1 Corinteni 13:1
[1]Chiar dacă aș vorbi în limbi omenești și îngerești, și n-aș avea dragoste, sunt o aramă sunătoare sau un chimval zângănitor.
Să-mi fie cu iertare, omul acela face puțin spectacol,dar nici tu nu ai o baza de cunoștințe prea buna în ceea ce privește lucrarea Duhului Sfânt… Și am concluzionat asta din faptul ca tu ai încercat sa traduci cu google translate o vorbire în limbi care vine prin Duhul Sfant și care poate fi și în limbi îngerești nu doar în limbi omenești asa cum a fost la pogorârea Duhului Sfânt… Lucrurile duhovnicești pot fi judecate doar de oameni duhovnicești
1 Corinteni 2:13-15
[13]Și vorbim despre ele nu cu vorbiri învăţate de la înţelepciunea omenească, ci cu vorbiri învăţate de la Duhul Sfânt, întrebuinţând o vorbire duhovnicească pentru lucrurile duhovnicești.
[14]Dar omul firesc nu primește lucrurile Duhului lui Dumnezeu, căci pentru el sunt o nebunie, și nici nu le poate înţelege, pentru că trebuie judecate duhovnicește.
[15]Omul duhovnicesc, dimpotrivă, poate să judece totul și el însuși nu poate fi judecat de nimeni. Pentru a ne păzi de falsuri trebuie sa știm scriptura bine… Și sa avem o relație buna cu Dumnezeu.
ApreciazăApreciază
Dragă Anonim, mă bucur să-ți pot răspunde.
La ce ai scris tu despre mine: „….nici tu nu ai o baza de cunoștințe prea buna în ceea ce privește lucrarea Duhului Sfânt… Și am concluzionat asta din faptul ca tu ai încercat sa traduci cu google translate o vorbire în limbi care vine prin Duhul Sfant și care poate fi și în limbi îngerești nu doar în limbi omenești asa cum a fost la pogorârea Duhului Sfânt…”
să știi că mi-am pus problema de când am început să analizez acest „fenomen” al vorbirii în limbi.
Dac-or fi îngerești aceste limbi?
Totuși, insistând să analizez, nu cred că voi nimeri numai pe limbi îngerești, tot va veni și una terestră.
Apoi, limbile îngerești nu cred că-s multe, nu știm nimic de vreun Babel printre îngeri, de națiuni de îngeri, poate or fi, nu știm.
Să fie.
Eu tot aștept o limbă terestră, omenească.
Dacă ce a vorbit omul acesta este limbă îngerească, atunci îngerii ăștia, așa cum am scris, mai bine ar comunica prin semne. Cum anume au ei atâtea omonime în limba lor?
La Tacana Tahava mă refer.
La ce ai scris: „Lucrurile duhovnicești pot fi judecate doar de oameni duhovnicești” ai dreptate, dar aceste falsuri nu sunt Lucruri duhovnicești.
Citește această postare:
https://vesteabuna.wordpress.com/2014/05/24/erezia-cea-mai-subtila-ce-inseamna-om-duhovnicesc/
Citez:
„Un om este duhovnicesc nu pentru că ar trăi zilnic în stări de beatitudine și delectare sau în extaze profunde.
Un om este duhovnicesc dacă…are tâlc, dacă are om ascuns, dacă are minte nouă, înnoită și care se înnoiește încontinuu spre cunoștință. Prin tot ce face un creștin el exprimă ceva, prin cuvinte mai ales dar și prin atitudini.Să dau niște exemple:
-soțul care își iubește soția este duhovnicesc dacă o iubește ”cum a iubit Cristos biserica”. Se bucură soția dar mai mult se bucură Tatăl, că prin această dragoste orice soț creștin DUHOVNICESC va transmite mesajul singurului Duh spre slava singurei Evanghelii, mesajul că Cristos a iubit Adunarea(Biserica), o taină mare.
-soția care ascultă de soț este duhovnicească dacă știe și trăiește conștient în ascultare de soț, așa cum Adunarea este supusă lui Cristos. Ascultarea unei soții creștine de soțul ei transmite mesajul duhovnicesc al ascultării Adunării de cap, astfel soția ascultătoare de soț poartă un mesaj nerostit chiar al autorității din Univers. O soție este duhovnicească când trăiește hrănind acest gând lăuntric al ascultării, al doilea gând, aceasta fiind o altă rațiune și cauză a ascultării unei soții duhovnicești.
-angajatul care ascultă de șef, furnizorul care respectă clientul la termene, preț, cantitate și calitate, fiecare din noi care ne plătim taxele din îndemnul cugetului suntem duhovnicești când în noi este puternică rațiunea că aceste atitudini din altă lume sunt tâlcul pentru care existăm și ne ține Dumnezeu să-i deranjăm cu umbra noastră pământul Lui. Cutia, cortul nostru de carne care se răblăgește în fiecare zi a fost creat pentru scurta clipă a formei lui pentru această comoară de tâlc și de manifestare a unei înțelepciuni părut trecătoare, dar vie în memoriile privitorilor.”
ApreciazăApreciază
Sant dezamagita de faptul ca ori de cate ori apare un predicator gen Toni… ( spectacol si fum) sant bagati toti penticostalii in acelasi “lighian”… oare chiar credeti ca toti santem de-acord cu genul acesta de invatatura ? De predicare ? De manifestare ? Eu personal am analizat predica lui pe minute, am numarat de cate ori sa dat pe sine si pe sotia lui ca exemplu,prin asta am vrut sa arat ca nu e Isus centru predicarii lui, am analizat exemplele biblice date, felul “spectaculos” de incheiere… tocmai pentru a explica celor din jurul meu care il plac pe Toni… Sant penticostala, dar nici un moment nu am aplaudat felul acesta de oameni. Nu cred ca a avea Duhul Sfant inseaman ca trebe sa ai “semnul” vorbirii in limbi….( nu neg acest dar al Duhului Sfant, asa cum nu neg nici celelalte daruri ale Lui) … totusi, desi va dau dreptate in tot si mi.a placut articolul… sant surprins dezamagita de afirmatiile din incheiere. Chiar credeti ca in “lighianul “ penticostal se poate “ pescuii” DOAR cu genul acesta de momeli ? Amarate… Gresit… nu santem toti genul acesta… mai sunt si care au “ochi” sa vada, care mai studiaza si se preocupa, care cauta si nu se lasa asa usor amagiti de o “vorbire in limbi “ la microfon…
In concluzie, sincer nu am scris cu rautate… imi place blogu si sunt deacord si cu motivele anonimatului acestui blog…
ApreciazăApreciază
Văd că dumneavoastră nu sunteți de acord cu Toni, văd că nu sunteți de acord că el e „pește negru” în ligheanul dvs. și mai văd că luați apărarea „ligheanului”.
Nu acesta a fost scopul postării, dar pentru că asta vă doare, vă scriu câte ceva despre ligheanul iubit de dvs.
Nu-l veți putea păstra „curat”, așa cum ați vrea.
Sigur că se poate pescui în „ligheanul” penticostal, da sigur,…și cu momeli amărâte.
Peștii tineri din lighenele penticostale din Cluj au fost prinși în alte mreje și duși,…știți cu ce?
Cu tobe și bubuieli, cu lipsă de standarde și libertinism.
Asta place.
Dar vă mângâi cu gândul că lighenele astea cu etichete nu-s ale Domnului.
Nici mrejele numite.
ApreciazăApreciază
Cel mai tare e momentul 4:38, cand incepe sa se uite la ceas ‘vorbind in limbi’. Ridicol.
ApreciazăApreciază
E trist.
Omul e rutinat, n-are dubii cu privire la efectele urmărite.
Plus că n-are opoziție, tocmai savura „succesul”.
Ridicolul, ca și neînțelepciunea, nu se pot măsura dinăuntru.
ApreciazăApreciază
Va salut, vreau si eu sa va spun ca Biblia vorbeste si de o vorbire in limbi care nu este inteleasa decat de Dumnezeu, nici macar de cel ce o vorbeste 1 Cor 14.14,15
Nu sunt de acord cu ce ati aratat sau cu ce se practica in general legat de acest subiect, dar cred ca trebuie sa fiti mai smerit si asta va va lega mai mult de Dumnezeu si va va ajuta sa nu va incredeti intotdeauna in ratiune cu privire la lucrurile lui Dumnezeu.
ApreciazăApreciază
Dar avem voie să folosim rațiunea pentru a demasca un șarlatan?
ApreciazăApreciază
„nu”… Nu putem folosii rațiune, fiindcă intr-o predica domnul Toni a spus ca rațiunea trebuie lăsată la ușa bisericii… 😬
ApreciazăApreciază
Acest T(editat) si-a abandonat ratiunea deja atunci cand s-a erijat in pastor si mare predicator. Nu s-a multumit cu faima castigata prin postura de cantaret, ca i-a trebuit mai mult. Cand vrei sa fi ceea ce nu te-a pus Dumnezeu sa fi, te faci de tot (editat). Oricum, a devenit ceva obisnuit acest fenomen, prin care sunt inaltati personaje ciudate, care ofera publicului doritor de senzational, desfatarea firii la maxim. Noroc ca acele grozavii se intampla (deocamdata) numai in adunarile p(editat).
ApreciazăApreciază
Nu prea a avut ce abandona, că nici umblând după faima muzicală nu dai dovadă de multă judecată.
Cât despre „Noroc”…așa cum l-ați enunțat, vedeți că n-aveți…noroc.
ApreciazăApreciază
Sant de acord… Doar imi permit să te contrazic intr.un lucru… Crede-mă că nu in toate adunările penticostale! Eu fac parte dintr.una si nu are nimic, nimic de.aface cu felul acesta de învățătură a Duhului Sfant, manifestari, lucrare, etc… De.asta sântem „acuzați” ca nu credem in Duhul Sfant, sau ca suntem baptiști 🙈…. Intelegi tu sigur ce vreau sa zic 😬…
ApreciazăApreciază
Da, am ascultat și eu năzbâtia.
Mizez și pe asta, că sigur stând în biserica fără rațiune, poate cineva dinăuntru lasă un măgar din ăsta rațional să intre, că discernământ nema înăuntru.
Și dacă intră cumva exact măgarul rațional pe tarnița căruia scrie „eroare logică”, iluminează pe toți și lasă să intre toată turma.
De aia scriu!
ApreciazăApreciază
Pentru Anca
Dacă tu faci parte dintr-o biserică p. care „….nu are nimic, nimic de.a face cu felul acesta de învățătură a Duhului Sfant, manifestari, lucrare, etc” (te-am citat), atunci aceea nu e biserică p. decât cu numele.
E un alt fel de rău.
Când era biserică adevărată p. și susțineau aceste falsuri era rău că susțineau falsuri.
Acum e rău că au dat falsurile afară dar păstrează eticheta falsă.
Bine va fi când vor da și falsurile și eticheta.
Să mă explic: Dumnezeu nu vrea ca noi să ne numim baptiști, penticostali, etc.
Ce-s aceste nume?
Ce suntem noi creștinii?
Triburi, echipe de fotbal, partide politice?
Un singur domn, un singur Nume, o singură credință așa ne vrea Domnul.
Suntem creștini și căutăm unirea Duhului, nu partide și căprării religioase.
Citiți:
ApreciazăApreciază
Ma intristeaza ca ori de cate ori apare un “vorbitor jn limbi”… apare si o ironie la adresa penticostalilor😔… de ce ? Oare credeti ca toate bisericile pentocostale folosesc “ momelile astea” ? Toti sunt “jalnici pescari cu momeli amarate” ? V.as jnvita bucuroasa in adunarea noastra. Ati ramane surprins sa auziti ca nu e aplaudat genul acesta de predica, sau anumiti predicatori “ penticostali” … eu personal am ascultat predica lui Toni si am fost dezamagita si de felul lui de predicare ( daca se poate numii asa )… si surprinsa ca a fost invitat la Betel. Sant penticostala si am crescut cu predicile si studiile fr Beni Faragau,fara sa dispretuiesc nici un moment orice frate din biserica baptista… nu sant atat eu cat si atati alti penticostali deacord cu invatatura care spune ca: “ a fii botezat cu Duhul Sfant” inseamna a vorbii in alte limbi… in fine… ideea e … ca frate care ai scris articolul , m.am simtit jignita de finalul articolului… nu cred ca e corect sa aruncam toti penticostalii in ligheanul carsmatic al celor care au adunari care nu fac parte din nici un cult.
Acum, pentru a publica ce am scris … trebe sa imi dau numele ? Cand cel ce a scris articolul nu sa semnat ? Stiu ca voi fii “ corectata” in privinta aceasta….
ApreciazăApreciază
Acuma am timp de răspuns. Am văzut că aveți două comentarii la aceeași postare cu două nume diferite.
De ce vreți să vă dați drept alta? Adresa de email și adresa IP sunt identice, eu văd asta.
Prin “jalnici pescari cu momeli amărâte” am numit cei doi pastori care l-au invitat, nu cultul dvs.
Cultul dvs. e ligheanul, cum ați observat corect în celălalt comentariu la care am răspuns.
ApreciazăApreciază
Am făcut o greșeală menționând numele unui idol în postarea asta.
Am corectat.
Care idol, care nume?
Numele unui cult.
Slujitorii idolului s-au simțit lezați și au reacționat vitriolic, a trebuit să șterg multe comentarii.
Unul din ei, un creștin care își zice total, m-a amenințat chiar cu apelative zoologice.
Între timp am blurat filmul, nu am știut că personajul care s-a pretat la un astfel de fals (cel cu Tacana Tahava) e un fel de minivedetă pentru unii, auzisem vag de el.
N-am treabă cu el, nu-l combat, nici pe el, nici cultul lui, cum nu mi-e frică de ceață și de frunze uscate.
Toate trec.
Combat fenomenul, manifestarea, „duhul”.
În 50 de ani de viață am învățat că aceste „vedete” sunt mai efemere decât cometele și este o irosire de resurse și să te focalizezi pe combaterea lor. Nu se trage cu tunul după muște.
Va veni unul cu efecte mai șocante și-i va fura „ucenicii”, se va schimba norma la ce înseamnă „biserică vie”.
Însă Duhul din mințile unor astfel de „treji” este mult mai persistent, e peren. S-a materializat într-un idol, cioplit după chipul și imaginea oricărei corporații: politice sau economice, cultul.
Cultul?
„în lume un idol este totuna cu nimic.”
Cam așa este și cultul, creat și susținut de stat, nu pentru a promova interesele lui Dumnezeu, ci pentru a alinia „fanaticii” și a-i „deradicaliza”.
Trebuie să ai tare firav angajament creștin și tare palid discernământ, ca să identifici cultul cu Adunarea (biserica) cea despre care scriu apostolii în Noul Testament.
Trebuie să vezi tare scurt, să confunzi slujitorii lui Dumnezeu cu acești cerșetori cu tarabă, plini de frica de a nu se stopa izvorul lor de venit, mulțimea donatoare. Sau de dorința de a-și face una nouă.
Așa că fiind „nimic” cultul, nu ar trebui să luptăm cu nimicul, dar nu e așa.
Unii fiind obișnuiți cu idolul, mănâncă un lucru ca fiind jertfit unui idol și cugetul lor slab se întinează.
Unii fiind obișnuiți cu cultul, se duc la cult ca și cum ar merge la Dumnezeu și cugetul lor se întinează.
(Astfel de oameni mi-au reproșat și mie, că hulesc, că mă leg de „omul lui Dumnezeu”.)
Unii fiind obișnuiți cu țârcovnicii cultelor, (ciocoi mai noi sau mai vechi) îi ascultă ca și pe slujitorii lui Dumnezeu și Doamne ferește să le pătezi prestigiul că ies la atac.
Este o diferență dragii mei între cult și biserică, între cine slujește lui Dumnezeu și cine pântecelui lor.
Dacă nu faceți această diferență, riscați să rămâneți toată viața robi la niște slujitori falși (salariați ai unei instituții), slujind un dumnezeu fals, un idol (cultul) și să lăsați procedeul ca bun, de moștenire copiilor voștri.
Trezire ar fi să ieșiți din această capcană de gândire, nu să mergeți la „biserici” cu gălăgii, „efecte” și muzică „vie”.
Trezire ar fi dragul meu, să îți iei în serios rolul de preot și să începi adunarea din casa ta, dacă nu ești mulțumit de „sinagogă”, nu să umbli după jug de firmă, de pus pe gât.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Cine a scris asta vorbește prostii in necunoștință de cauză. Nu e nici o proorocie, ci o motivație pentru Biserică (interferata de/cu vorbire in alte limbi – nu analizăm asta aici). Nu va mai credeți mari critici fără cunoștințele minime despre subiectul discutat/disputat!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Wow, nu sunt specialist și mă bag!
Un Dorel religios zici?
Bănuiam eu că o anumită grupare zis creștină a pus monopol pe Duhul Sfânt, iar restul, desigur nu avem nici „cunoștințe minime” fiind „în necunoștință de cauză”.
Ce să vă zic, țineți-o tot așa, vă veți păstra monopolul pe ridicol.
Motivația nu am analizat-o, nici vorbirea, ci „limba”.
N-a ieșit bine.
ApreciazăApreciază
@Ppet, Apropo de „interferenţă”. Tu iti imaginezi ca Duhul sfant se baga in mintea omului si isi face numarul prin „interferenta” ? Adica omul tocmai predica ceva, iar Duhul a dat buzna peste el, ca sa vorbeasca o limba ne-nteleasa ? Doamne fereste-ne de asemenea deviatii, … !!!!
ApreciazăApreciază
Ideea place.
Sugestia „interferenței” duhului astăzi în viața creștinului, a vizitării acum a divinității, măgulește.
Arghezi era preocupat că de ce …
„de când s-a întocmit Sfânta Scriptură
TU n-ai mai pus picioru-n bătătură…”?
Iată că vin astfel de Unși (Hristoși) și sugerează că tocmai acum Dumnezeu e-n curte la noi, pe scenă…și tocmai noi îl vedem.
O idee umflătoare de pene, interferența asta.
Dă buzna duhul, ia limba-n primire și poporul cade pe spate de admirație.
Sau tace, cum e moda.
Când îți setezi mintea că Dumnezeu îți vorbește prin astfel de prinți ai internetului, vei da click de la unul la altul toată ziua și vei uita că Stăpânul nostru ne-a poruncit să luăm exemplu de la profeții care au profețit în Numele Domnului, să mergem la Biblie adică.
La Vechiul și Noul Testament deopotrivă, pentru învățătura noastră s-au petrecut.
ApreciazăApreciază
Un gunoi de articol. Sa-ti fie rusine ca ai scris asa ceva!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Emanuel, să știi că m-a bucurat comentariul tău.
Nu știu cum să-ți spun, sunt creștin din tinerețe și sunt învățat cu tot felul de persecuții.
Am așa un fel de instinct lăuntric care mă face să mă bucur instant de orice formă de insultă sau batjocorire, înainte de a o analiza. Dar….ai un nume frumos, bănuiesc că ești familiarizat cu Biblia.
Nu crezi că e cam scurt și cam nedrept comentariul tău?
Ești nedrept să mă acuzi fără argumente.
Lămurește-mă, de ce ar trebui să-mi fie rușine: unu, două, zece puncte unde am greșit?
Dovedește că e fals ce am scris!
Așa, aruncând invective și lăsând lucrurile așa păcătuiești destul de rău, zic eu.
Eu am analizat acea vorbire și cu multe argumente mi-am susținut punctul de vedere.
Binevoiește te rog și adaugă un nou comentariu în care să arăți de ce e gunoi, de exemplu poți arăta că acea „vorbire în limbi” despre care eu susțin până mor că este o mascaradă, ar fi real și adevărat dar divin al Sfântului Duh.
Gândește-te, Duhul Sfânt a inspirat profeții din vechime, i-a pus în tot felul de ipostaze, le-a dat tot felul de pilde, scrise prin texte lungi și cu cuvinte și expresii complexe.
Chiar cu un adânc tâlc.
Dar să nu mergem mai departe.
Chiar comentariul dumitale, are 13 cuvinte, niciunul nu se repetă.
Tacana Tahava (procedeul de a repeta 3 silabe) nu este o limbă, este o ispită, poate limba diavolului, (deși bănuiesc că și el are un vocabular mai bogat), este o mască, este o fățărnicie care trebuie răzuită, după cum am scris în Lepra casei(3),
https://vesteabuna.wordpress.com/2015/07/31/lepra-casei-3/,
o postare adăugată ca link la postarea la care lucrez acum, despre epidemia în Biblie.
Aștept…
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Mai bine nu astepta nimic. Fiecare om ar dreptul sa-si exprime parerea despre un anumit articol, persoana, opinie facuta in spatiul public. Daca acel Alex nu si-a detaliat opinia, inseamna ca nu poate mai mult. El, asemenea majoritatii, au doar apucaturi, manifestari instinctuale ale firii pamantesti, si simt nevoia sa se rasufle pentru moment. Doar atat.
Ceea ce ai facut tu in acest articol, il consider un act de curaj, izvorat dintr-o credinta sincera si o calauzire reala din partea Duhului sfant. Ai un spirit de observatie bun, cel putin in legatura cu subiectul tratat in articolul de fata. Subscriu la convingerile tale exprimate si iti doresc tot mai multa intelepciune si imunitate fata de influenta nefasta a religiilor.
ApreciazăApreciază
Marton, eu sunt dator să cinstesc pe toți oamenii, îndeosebi pe oponenți.
Nu știu dacă Alex va continua dialogul, eu am fost dator să-l cinstesc, citindu-i atent comentariul, de 2-3 ori.
L-am cinstit și răspunzându-i detaliat și îl cinstesc așteptând un răspuns de la el.
Poate mâine e credincios și nu mai este împotrivitor, nu pot arăta față de el decât respectul așteptării.
Dumneata l-ai catalogat cam aspru, din 13 cuvinte e cam greu de scris un „diagnostic”.
Pe mine m-ai lăudat că am curaj, dar nu m-am simțit așa deloc.
Dacă socoteam aceste personaje ca fiind ceva, poate m-aș fi simțit curajos. Cred că am scris pe undeva: nu se trage cu tunul după muște, ar fi ridicol.
M-am străduit însă să dovedesc că sunt muște.
Ce-i curaj aici?
Între timp am găsit ceva ce se potrivește aici: https://youtu.be/tFRVCXS6uUI
„Cei care se tem să nu supere pe cineva cu adevărul sunt profeți mincinoși.”
ApreciazăApreciază
Am si eu o intrebare. De nu au publicat si numele? De ce nu iei legatura direct cu acea persoana din video?
ApreciazăApreciază
Dragă Robert îți răspund.
Filmarea e de pe net, a fost publică vreo două săptămâni, după analiza mea, s-a evaporat.
Ce spui tu, să „iau legătura cu acea persoană” nu se aplică aici.
Porunca spune: „Dacă fratele tău a păcătuit împotriva ta, du-te şi mustră-l între tine şi el singur.”
Omul nu mi-a greșit mie personal cu nimic, nu-l cunosc.
Aici e vorba despre un eveniment public, în prezența a sute de persoane, transmis online, nu de o chestiune privată.
Eu am analizat procedura, practica, nu persoana.
Am prins o mostră cum se zice, recunosc că am stat la vânătoare, dar chiar dacă era un frate anonim de la Cucuieți cu 3 silabe repetate (e o normă asta, să știi) eu tot dădeam analiza.
S-a nimerit să fie o persoană cunoscută.
Eu am treabă cu Domnul meu care mi-a poruncit să testez duhurile.
Nici n-a fost greu.
ApreciazăApreciază
Corbesti doar prostii !! Duhurile nu se testeaza ci prin calauzirea duhului ce l ai in tine ,poti da verdicte ,sau prin darul deosebirii duhurilor ,ai tu acest dar ?? NU ,nu il ai deoarece nu ai manifestarea acestui dar !! Dumnezeu ti a cerut sa traduci cu Google translate o vorbire in limbi ?? Nu vezi ca e total nebiblic ce faci ?? Nu doar nebiblic ci jenant de imatura !! Nici un copil nu poate crede cd spui ,cei ce cunosc cuvintul cu care asi putea sa te contrazic in toate afirmatiile tale ,stiu ca tot ce spui e o erezie !! Mai si atragi minia lui Dumnezeu prin modul usor de a blama duhul lui Dumnezeu !! Specific nu dau verdict referitor la filmare ,dar tu nu esti in masura sa dai verdicte ,poate ai fii daca ai fii cslauzit de Duhul lui Dumnezeu !!
ApreciazăApreciază
@ Ligi Tu ai acel dar de deosebire a duhurilor, de care pomenesti ? De unde sti ca acel duh care ii face pe oameni sa vorbeasca limbi pocite, neintelese, este de la Dumnezeu ? Ai vreo dovada concreta ?
ApreciazăApreciază
Omule , am citit aberațiile tale , știi ce ; Duhul lui Dumnezeu este prezent acolo unde este și Tatăl Ceresc și Domnul Iisus Hristos . Știi tu să explici ființa lui Dumnezeu ? Cum poți pretinde că acest apostat are vreo legătură cu Dumnezeu ? Sunteți niște umbre pe scena creștinismului , imitatori, falsificatori și obrăznicături .
ApreciazăApreciază
Nu aduce atingere Duhului Sfant. Păcatul acesta nu se va ierta niciodată. Dumnezeu sa aiba mila de tine.
ApreciazăApreciază
Asta ce ai scris articolul asta ,ai o mare problema spurituala !! Tu il traduci cu Google pe Duhul lui Dumnezeu ?? El poate folosiii orice limba a oricarui trib sau popor ,sau o limba de netradus ,numita ingereasca ! Unicul reper care trebuie sa l ai atunci cind e vorba de autenticitatea duhului este duhul din tine ,il ai ?? El Duhul lui Dumnezeu nu se poate unii cu alt duh !!! Cit despre cuvinte ,de unde stii ca nu au o traducere in limba unui trib african ?! In ce spui se vede si necunoasterea cuvintului si lipsa duhului din tine ,dar atentie nu dau verdict la vorbirea din filmat ,dar ascultind ,veti putea confirma sursa acelor cuvinte ,nu traducerea lor !! DUMNEZEU se intelege cu inima nu prin logica,asa cum aceasta vorbire nu o poti traduce cu google si testa prin duhul ce te calauzeste !!
ApreciazăApreciază
@ Ligi, Daca Dumnezeu se intelege cu inima, atunci ce folos de acel circ de vorbiri pocite, fara inteles ? Dumnezeu poate citi gandurile noastre, deci nu are nevoie de cuvinte si de limbi si de vorbire.
ApreciazăApreciază
Asta ce ai scris articolul asta ,ai o mare problema spurituala !! Tu il traduci cu Google pe Duhul lui Dumnezeu ?? El poate folosiii orice limba a oricarui trib sau popor ,sau o limba de netradus ,numita ingereasca ! Unicul reper care trebuie sa l ai atunci cind e vorba de autenticitatea duhului este duhul din tine ,il ai ?? El Duhul lui Dumnezeu nu se poate unii cu alt duh !!! Cit despre cuvinte ,de unde stii ca nu au o traducere in limba unui trib african ?! In ce spui se vede si necunoasterea cuvintului si lipsa duhului din tine ,dar atentie nu dau verdict la vorbirea din filmat ,dar ascultind ,veti putea confirma sursa acelor cuvinte ,nu traducerea lor !! DUMNEZEU se intelege cu inima nu prin logica,asa cum aceasta vorbire nu o poti traduce cu google si testa prin duhul ce te calauzeste !!
ApreciazăApreciază
Vorbesti doar prostii !! Duhurile nu se testeaza ci prin calauzirea duhului ce l ai in tine ,poti da verdicte ,sau prin darul deosebirii duhurilor ,ai tu acest dar ?? NU ,nu il ai deoarece nu ai manifestarea acestui dar !! Dumnezeu ti a cerut sa traduci cu Google translate o vorbire in limbi ?? Nu vezi ca e total nebiblic ce faci ?? Nu doar nebiblic ci jenant de imatura !! Nici un copil nu poate crede cd spui ,cei ce cunosc cuvintul cu care asi putea sa te contrazic in toate afirmatiile tale ,stiu ca tot ce spui e o erezie !! Mai si atragi minia lui Dumnezeu prin modul usor de a blama duhul lui Dumnezeu !! Specific nu dau verdict referitor la filmare ,dar tu nu esti in masura sa dai verdicte ,poate ai fii daca ai fii cslauzit de Duhul lui Dumnezeu !!
ApreciazăApreciază
Deci „Duhurile nu se testeaza” … !!!! Afirmatia asta poate sa fie una din principalele cauze ce stau la baza deteriorarii actului de inchinare in bisericile neoprotestante.
Crede tot si nu cerceta, inghite tot fara sa mesteci, conformeaza-te la toate ca sa pastrezi o imagine buna despre tine in adunare, nu comenta impotriva mai marilor din adunari, si toate astea ca sa nu atragi asupra ta mânia lui Dumnezeu. ( ca doar El ne-a dat creierul doar ca umplutura a capului, pentru a nu se forma curenti de aer intre cele doua urechi)
ApreciazăApreciază
Ligi,
Dar cei ce vorbesc, în așa zise „limbi „nu blamează Duhul lui Dumnezeu?
Tocmai pentru că avem Duhul Lui Dumnezeu în noi, deosebim ce nu este al Lui.
-Ne rătăcim pentru că nu cunoaștem biblia,și credem ce spune un om și cuvântul lui Hristos l-am dat la spate.
Ps:50:16-17.
Dumnezeu zice însă celui rău:
„Ce tot înșiri tu legile Mele
și ai în gură legământul Meu,
când tu urăști mustrările
și arunci cuvintele Mele înapoia ta?
Fii binecuvantat!
ApreciazăApreciază
Mulțimea de oameni superficiali care au înghițit gălușca de la Cluj nu au nici exercițiul unei analize logice (deși, spre rușinea lor sunt intelectuali majoritatea, locuiesc în acest Smart City) și nici preocuparea pentru interesul Domnului.
Ei au lăsat treburile lui Dumnezeu pe seama a doi-trei popuți care la rândul lor sunt mai preocupați de rating, audiență, like-uri, membri și implicit acumulare de capital în contul bisericii, decât de adevăr și dreptate.
Episodul de bombardament emoțional de la Cluj, deși puțin atipic prin acea aberantă pretenție de „limbă”, s-a pierdut între alte episoade emoționale obișnuite și lumea l-a uitat, cum uiți ce-ai mâncat săptămâna trecută.
Pentru pastorii-regizori ai spectacolului, ideea că cineva a „blamat duhului lui Dumnezeu” e mai puțin decât o scamă pe imaginea lor imaculată și atâta timp cât „scama” nu le afectează donatorii, nici pe ei nu-i doare.
Trist și dureros pentru marea mulțime care doar pierde pe ambele planuri: material, pentru că dau donații și zeciuieli la niște impostori (primind în schimb doze tot mai crescute de emoționalism) și spiritual, pentru că sunt ținuți departe acea atitudine logică, critică și analitică, necesară chiar celui mai mic imbold de îndreptare a vieții.
Eu folosesc această postare ca un fel de turnesol duhovnicesc, pentru ca cei care citesc să vadă că ceva nu-i bine și să ia măsuri.
Mulțumesc de comentariu.
ApreciazăApreciază
Ligi, ți-am aprobat toate comentariile, needitate.
Acesta e și răspunsul meu, le las așa.
Dar acum scriu pentru cititori: oamenii trebuie lăsați să zică, ceea ce a scris Ligi aici e ca un diagnostic, e descrierea bolii, milioane de oameni cred așa, că e „vreo limbă din Africa”, ce știm noi.
Limbă din 3 silabe!
Și acum Ligi, din nou: tu să nu ceri darul vorbirii în limbi, să ceri darul limbii române.
Că dacă mai scrii așa, unii chiar vor crede că e o limbă nouă.
Dacă „ta ca na ha va” e limbă, și „limba ta” are dreptul.
ApreciazăApreciază
Asta ce ai scris articolul habar nu ai de Biblie si subiect !! Blasfemiezi ,ai sa ti iei plata !!
ApreciazăApreciază
Este vreo șansă să scap? Ce-mi sugerezi?
ApreciazăApreciază
Atenție! Să nu vorbiți împotriva Duhului Sfânt al huli, păcat neiertat Matei:12. 31.incă odată atenție : corinteni14 :2 În adevăr,cine vorbește în altă limbă, nu vorbește oamenilor, ci lui Dumnezeu; căci nimeni nu-l înțelege, și cu duhul el spune taine. Atenție! Să nu mâniați pe Dumnezeu!!!!!!
ApreciazăApreciază
Fiți liniștită, nu e cazul de față. Aici nu a vorbit nimeni în altă limbă. N-a fost nicio limbă. Cred că persoana cu „zara labrania tacana” l-a mâniat pe Dumnezeu.
ApreciazăApreciază