Germanistan

Am scris puțin pe blog.
Călătorii, legături ce m-au împiedicat.
Moartea în familie nu-ți dă concediu. Am călătorit spre aeroporturi de unde am luat și unde am dus rude.
Am fost în Ungaria și apoi în Germania. În Germania am fost și cu treabă legată de munca mea. Am stat în Munchen două zile.
M-a șocat numărul mare de musulmani. Într-un cartier lăturalnic din Munchen, unde acum 15 ani parcam mașina pe teren viran, acum sunt străzi și blocuri. La ora la care am parcat, se ieșea de la o școală din apropiere. Hoarde de copii. Jumătate din elevi erau musulmani.
În satul de la 100 de km de Munchen, în care am dormit, mergeau spre școală un număr mic de copii cu bicicletele, câte unul-doi de la câte-o casă, erau și multe case goale.
În acest ritm Germania va ajunge Germanistan în scurt timp.
Am discutat cu un frate olandez acest lucru.
Mi-a spus: ”oamenii încearcă să șteargă tot ce a limitat Dumnezeu după potop. În primul rând națiunile. Acest amestec intenționat de etnii face parte dintr-o conspirație.”
Omul are în jur de 60 de ani, opiniile nu și le schimbă des. Mi-a mai spus despre această conspirație.