Masa din bucătărie era prea mică

”Aneta Toma, femeia care a crescut-o pe Cristina, a povestit cu lacrimi în ochi că angajaţii Direcţiei pentru Protecția Copilului Dolj i-au luat fata din răzbunare. „După ce mi-au retras atestatul, i-am acţionat în instanţă şi, de atunci, au făcut tot posibilul să nu îmi pot lua fetiţa acasă. Timp de doi ani a suferit enorm, iar din această cauză s-a spânzurat. Cristina era viitorul meu şi viaţa mea. Sistemul a ucis-o. Mi-au spus că masa din bucătărie din casa mea este prea mică şi am fost nevoită să o schimb. În urma cu doi, mi-au spus că nu am suficient spaţiu unde să o cresc pe Cristina. Dar 11 ani nu au văzut acest lucru? Fetiţa avea camera ei, iar eu am făcut tot posibilul să îi ofer absolut totul. Am cerut să o primesc în plasament fără bani, dar nici aşa nu au vrut. Îngerul meu s-a sinucis când a aflat că nu mai poate să se reîntoarcă acasă”, a povestit Aneta Toma.

sursa

Un caz în oglindă cu cel din Norvegia, doar că aici fata a fost crescută 11 ani de o ”mamă adoptivă”, timp în care mama a devenita mama și s-au legat ca o mamă și fiică. Apoi fata a fost luată de la mamă de către angajații de la Protecția Copilului fără să țină cont de sentimente…ca s-o protejeze.

Consecințe:
-fata s-a spânzurat
-prietenul fetei s-a aruncat de pe un bloc și a murit și el.

Masa de la centrul de Protecție a Copiilor sigur era mai mare dar nu se servea dragoste deloc acolo. Omul moare de foame de dragoste, mai ales după ce-i știe gustul. Oare ce fac copiii familiei Bodnariu?

Se vede că omul nu e numai tub digestiv cum ne-a învățat Darwin, ci fiecare om are un mult mai puternic sistem emoțional care otrăvit cu ură naște moarte.

6 comentarii

  1. Cât de ușor poate fi ruptă o relație, chiar mamă-fiică mințind partea mai vulnerabilă. După ce i-au luat mamei adoptive copila pe care o crescuse ca pe fetița ei, dusă din nou în mediul de la ”Protecția” copilului, psihologii au aplicat o metodă infailibilă după părerea lor: au mințit-o pe copilă că mama ei n-o mai iubește. (Cam așa fac și cei de la Barnevernet Norvegia.) Trauma dată de minciună a făcut-o pe copilă să se sinucidă. Cam așa e când îi zici la minciună, psihologie sau influențare pozitivă. Vedeți filmul de aici de la minutul 8.50 http://www.antena3.ro/actualitate/social/marturie-mama-adolescenta-sinucidere-328643.html

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un comentariu