Zâmbitorii din biserici

O rudă care lucrează de foarte mult timp în Norvegia, un bărbat cu toți neuronii la loc, foarte bun constructor, ne-a povestit la sfârșitul lunii decembrie următoarele, redau din memorie:

”În fiecare adunare românească din Norvegia prin care am fost, vin câțiva norvegieni, doi, trei,  ei zic că vin pentru că ”le place”, zâmbesc la toți, salută, cunosc pe unul altul. Nu înțeleg nimic, dar vin la fiecare serviciu, dacă ”le place” la oameni! Eu le-am spus la români: ”măi, voi nu vedeți că ăștia vin aici să scaneze lucrurile?”

Omul, ruda mea, nu e conspiraționist de formație, nici nu are aplecare pentru scris, e doar un om onest, care pentru că a umblat din loc în loc și a văzut același scenariu, a considerat necesar să povestească ce i s-a părut ciudat.

Și eu am considerat potrivit să vă scriu vouă!

Lasă un comentariu