O manipulare nouă cu o falsificare veche

Am publicat un articol pe acest blog, l-am corectat, l-am parolat și curând o să-l șterg.
Era comentariul meu la documentul publicat pe site la CNSAS aici.
Din discuțiile avute cu câțiva din cei apropiați de caz și după ce m-am gândit mai bine, concluzionez că așa-zisa declarație este un fals grosolan, iar publicarea ei acum pe site la CNSAS la județul Bihor (fr MI era din Arad) e cel mai posibil că este o manipulare fină, nouă ale cărei sfori nu le văd.
Fiind o declarație dactilografiată și nesemnată, trebuie să punem la îndoială autenticitatea ei.
Sunt mai multe motive:
-fratele MI a declarat des că nu a dat informații despre colegii lui de celulă, în ”pseudodeclarație” apar astfel de ”discuții”.
-deținuții nu băteau la mașină, deci nu avea cum să fie scrisul fr MI
-dacă ar fi existat un original scris de mână, nu ar fi fost necesar să apară un document dactilografiat, mai ales că fratele MI avea un scris foarte frumos (am multe scrisori de la el, perfecte caligrafic). Deci această pseudodeclarație n-a existat scrisă de mână, este o invenție a securistului.
-nu apare semnătura fratelui MI, dacă ar fi fost solicitat să semneze o declarație a lui dactilografiată(ceea ce cred că securiștii nici n-au mai încercat) s-ar fi văzut semnătură de pix sau stilou.
Ideile din declarație fac parte din felul mărturiei fratelui MI, sunt probabil notițe ale securistului din anchete, dar felul cum sunt scrise, nu.
Declarația lasă să se înțeleagă că MI și-a turnat colegii, ceea ce este un fals.
E aproape sigur că securistul, primind sarcină să ia declarații de la deținuți în care neapărat trebuia ”să scrie și ceva rău” a inventat această declarație, din mai multe discuții și anchete, de la VF și de la alții și le-a combinat între ele, să iasă ca și cum deținuții s-ar fi pârât unii pe alții. Dădea bine la promovare, mai număra o ”sursă”, un cooptat la colaborare. Pe hârtie.
E ciudat cum am primit pe mail acest link de la cineva suspect.
Am mirosit că ceva nu e bine, dar am scris articolul și am așteptat să fiu ”mușcat”.
Nu sunt eu cel vizat, nu știu exact cine și de ce, dar dracul trage tare la vâsle, barca lui e pe marginea cascadei.

Lasă un răspuns

