68 de postări pro-Bodnariu, analiză/mărturie

…am scris pe acest blog începând cu cea din 20 noiembrie până astăzi.
Toate sunt aici.
Un război încheiat, un război câștigat.
Un război al cugetului, al dreptății.
Un război al Cuvântului împotriva banilor.
Un război al evidențelor împotriva unui sistem bine ascuns de extorcat bani guvernamentali, în numele unui pretins pericol exacerbat de care de fapt nimănui nu-i pasă.
Nu însă și mamelor și taților distruși pentru umplerea conturilor unor ciocoi de neam viking.
Trebuie să repet: nu m-a plătit nimeni, nu m-a dirijat nimeni.
Nu-l cunosc pe Marius, nici pe Ruth, nici pe Cristian Ionescu. De pe blog da, ne cunoaștem cu Ionescu, am avut odată un viu schimb de replici pe altă temă. Contradicție totală, deci nici vorbă de spirit de gașcă.
Pur și simplu cunoșteam subiectul Barnevernet dinainte de Bodnariu, am rude în Norvegia (acum mai puține) și rudele mele și-au trimis copiii în țară de frică încă din vara lui 2015.
În momentul apariției cazului Bodnariu știam deja multe și mai multe bănuiam.
Am plecat în decembrie 2015 iar la rude să am confirmări, în paralel am ”gugălit”, apoi am scris. Am avut grijă să evit abordări afective, dar am mai cedat ispitei.
Postarea ”dovezi, dovezi” a fost repostată de multe bloguri și a fost citită de zeci de mii de oameni.
În paralel și alți blogheri și-au făcut datoria de cuget și au adunat date. Au scris.
Chipul monstrului se contura, nu se mai putea ascunde în anonimat, ieșea tot mai rar și tot mai rușinat pe stradă.
Oamenii s-au revoltat, creștini, atei, ortodocși, pocăiți.
Pe bună dreptate.
Am fost convins că acei copii vor fi eliberați.
Mă doare pentru ceilalți părinți, pentru ceilalți copii.
Barnevernet nu este o instituție care mai face abuzuri câteodată ca orice instituție umană, Barnevernet este o organizație a cărei angajați își câștigă existența prin răpiri de copii în mod constant în număr uriaș, sub acoperirea unui stat nătâng și a unei societăți paralizate și lipsite de reacție datorită bunăstării.
Când a început cazul Bodnariu aveam coaptă în minte diferența dintre focul de argumente și orice altă formă superficială de foc al minții, tocmai fusesem iarăși înșelat în mod magistral de un troll de soi care și-a jucat rolul în viața mea cu mare succes, mimând tocmai acel foc de paie al unei râvne fără logică. Relația cu dânsul mi-a produs o scârbă de prostie în cel mai înalt grad. Scârbă de prostia mea. Am rămas cu focul de logică, de deducții, de certitudini, singurul care mai aveam voie să-l aprind, singurul care se poate proba. Și renunțând la retorica de lozincăreală, doar acest foc l-am aprins în cazul Bodnariu.
Vă sfătuiesc și pe voi cei ce ați ajuns cu cititul până la acest sfârșit să nu aprindeți nicodată altfel de foc. Orice afirmație trebuie să aibă temelie: realitatea existenței, durerea, suferința, păcatul, urmările lui. Asupra realității rănite, flămânde, strâmbe,  noi venim cu unealta, cu hrana, cu apa, cu medicamentul Cuvântului și apăsând pârghia argumentelor prin pilde și exemple reale din creație, mișcăm convingerile la loc, hrănim minți, adăpăm cugete, îndreptăm credințe, vindecăm inimi. Efectul asupra celor ce ascultă este de foc în condiții asemănătoare cazului Bodnariu, când ca la Efes ”s-a făcut o mare tulburare cu privire la Calea Domnului”.
Ce mă miră e că nu se mai fac mitinguri de eliberare, nu se mai fac marșuri, nu mai auzi fanfare pe străzi, nici nu vezi flamuri și pancarte. Deși nu 5 copii, ci cinci miliarde de copii sunt răpiți, nu ai lui Bodnariu, ci ai Tatălui din ceruri, nu de către Barnevernet, ci de către Satan. Răpitorul îi vrăjește pe copiii răpiți, le schimbă atașamentul și suferă cu toții de sindromul Stockholm.
Se pare că nimănui nu-i pasă de durerea lui Dumnezeu, de necazul Lui.

Lasă un răspuns

