Aplicații ”biblice” pentru Android

Din cele pe care le folosesc în ordinea în care le-am accesat.

1. E-Biblia. Cred că acum câțiva ani am instalat-o prima dată. Mergea greu, dar m-am bucurat că avea mai mult traduceri (inclusiv GBV) și mai ales că avea comentariile fratelui Niculiță. Între timp mi-am schimbat telefoane, am uitat de e-biblia și recent am reinstalat-o. Acum merge mult mai repede, are comentariile lui W.Macdonalds, Moldoveanu și CHM (+altele). Pe lângă asta, o mulțime de traduceri, dicționare, etc. Este o aplicație stufoasă.

2. Aplicația Biblia.ro  O singură traducere (VDCC – Versiunea Dumitru Cornilescu Corectată – cu diacritice), câteva opțiuni de fonturi, căutare extrem de rapidă, cu istoric căutări și ”migrare” sigură din text la căutări și invers. Simplitatea, stabilitatea și viteza sunt punctele forte ale acestei aplicații. Gratuită și fără reclame.
Vedeți aici o prezentare video:

3. BibleHub (lb. engleză)
biblehub
E aplicația corespunzătoare vechiului site BibleHub pe care-l folosesc demult. Și pagina web și aplicația conduc spre un plan de resurse extrem de larg, cu identificarea cuvânt cu cuvânt a textului biblic, numerele Strong, traduceri diferite, comentarii, etc.

4. Un interlinear grec-englez al Noului Testament. Koine Interlinear New Testament

Lasă un răspuns

