Alergie la gogoși

Despre castraveți și pepeni scrie în Biblie. Erau hrana robilor din Egipt. Nu costau nimic….decât spatele biciuit și munca de rob.
Despre gogoși nu scrie în Biblie. Ba scrie, despre ALUATUL din ele, că se umflă și crește și că să ne ferim de el.
gogoși
Eu am de exemplu alergie la gogoși … spirituale. Mă ucid, nu le pot înghiți, fac să-mi crească pulsul imediat ce le simt mirosul, comercianții de astfel de ”bunătăți” dulcege mi-i văd ca dușmani.
N-aș vrea să mă ”vindec”, îmi pare rău de prietenii mei care n-au astfel de alergii, care înghit gogoși la greu și mă îmbie și pe mine.
Dacă le spun că nu-mi plac, se uită chiorâș la mine.
Dacă nu-i simpatizez pe vânzători, ”n-am dragoste”.
Cum să n-am? Îi iubesc cum îl iubea Pavel pe Alexandru căldărarul.

Cineva s-a vindecat de alergie la castraveți și la pepeni.
Cum s-a vindecat? Simplu, s-a rugat și nu mai are alergie. Vizionați filmul mai întâi, ca să înțelegeți mai departe.

Ce idee bună! Să mă rog și eu să capete prietenii mei alergie la gogoși. Dar mai trebuie să fac ceva: să arăt din ce-s făcute gogoșile, cât de mult zahăr, cât de mult aer, cât de mult aluat și cât de puțină făină conțin. Să-i prindă scârba, alergia.

Iată de exemplu o rețetă de gogoși bine testată de ani buni, le-au înghițit părinții și bunicii noștri și ne e rău și nouă de la ele peste decenii:
popescuton

a scris și a arătat Rădoi Nicolae aici. Că domnul cu castraveții ne-a vândut gogoși zeci de ani și nouă și părinților noștri e în primul rând pentru că n-a avut alergie la gogoși, nici el, nici noi, nu l-a deranjat nici mirosul, nici gustul, nici fabricarea lor, nici pe el, nici pe noi.

Să-l citez pe Aurel Popescu cu litere și cuvinte ca să ne găsească Google la nevoie:
”În cor sinistru cu Uniunea, Miliția și Securitatea, I. Ț. condamnă pe frații săi din Caransebeș-brutalizați și întemnițați-și culme a decăderii, justifică pe provocatori și pe prigonitori.”
”…ne îndreptățește să-l considerăm…unul din principalii autori morali ai valului de represiune dezlănțuit în ultimul timp în România.”
”Ați omorât pe Domnul vieții” a spus Petru iudeilor, deși romanii, nu iudeii îl omorâseră pe Domnul Isus. Deci autorul moral e vinovat, nu securitatea sau miliția acelor vremuri. Dacă ai fi spus aceste lucruri atunci, despre ”fratele…”, despre frații…ai fi fost catalogat ca nebun.

Alt citat:  ”…de ce l-a repudiat până acum conducerea Uniunii și l-a frecat Securitatea? Oare toate acestea erau doar înscenări, menite să arunce praf în ochii naivilor și pentru a scoate la lumină, în vederea eliminării a adevăraților conducători spirituali? Evenimentele par să confirme o asemenea ipoteză.”
Era deci unul din mulții ”falși dizidenți”, momeli pentru atras adevărați oameni credincioși pentru a fi identificați, izolați, debusolați și persecutați.

Pentru a vedea felul cum un om cu adevărat sincer: Liviu Olah a fost paralizat prin frați, vă rog să citiți aici: Surse instruite diferențiat.

Așa se coc și acum gogoșile, vă rog să căpătați alergie la ele, vă rog să vă rugați să căpătați alergie. Așa, simplu.
Să nu puteți sta într-o casă în care s-au copt gogoși.
Să aerisiți casa, nu cumva să rămână miros în casă.
nu vă mai miroasă gogoașa frumos.
Să se schimbe ceva, nasul cred că trebuie să se schimbe.

” În adevăr, dacă vine cineva să vă propovăduiască un alt Isus pe care noi nu l-am propovăduit, sau dacă este vorba să primiţi un alt duh pe care nu l-aţi primit, sau o altă Evanghelie, pe care n-aţi primit-o, oh, cum îl îngăduiţi de bine!” 2 Corinteni 11:4

Lasă un răspuns

