Pilda judecătorului (norvegian) nedrept, despre împietrire și sensibilizare

Situația copiilor norvegieni și luptele pentru eliberarea lor seamănă perfect cu Pilda judecătorului nedrept.

Pilda judecătorului nedrept.

1. Isus le-a spus o pildă, ca să le arate că trebuie să se roage necurmat, şi să nu se lase.

2. El le-a zis: „Într-o cetate era un judecător, care de Dumnezeu nu se temea şi de oameni nu se ruşina.

3. În cetatea aceea era şi o văduvă, care venea des la el, şi-i zicea: «Fă-mi dreptate în cearta cu pîrîşul meu.»

4. Multă vreme n-a voit să-i facă dreptate. Dar în urmă, şi-a zis: «Măcar că de Dumnezeu nu mă tem şi de oameni nu mă ruşinez,

5. totuş, pentru că văduva aceasta mă tot necăjeşte, îi voi face dreptate, ca să nu tot vină să-mi bată capul.»

6. Domnul a adăogat: «Auziţi ce zice judecătorul nedrept?

7. Şi Dumnezeu nu va face dreptate aleşilor Lui, cari strigă zi şi noapte către El, măcar că zăboveşte faţă de ei?

8. Vă spun că le va face dreptate în curînd. Dar cînd va veni Fiul omului, va găsi El credinţă pe pămînt?“

Am vorbit duminică în adunare despre acest lucru și de asemenea despre răpire.
Există în oameni o împietrire a sufletului dată de păcat, dar de asemenea
mai există o sensibilizare dată de durere: sensibilizare față de semeni și prin ei față de Dumnezeu și față de Cuvântul Său.

 

Lasă un răspuns

