Clondir de sânge

Magda Isanos

Poeta ale cărei poezii mi-au însoțit gândurile atunci când aveam fișă la Oncologie și îmi priveam sfârșitul aproape.

Iată o poezie:

”I-o taină pentru ce i-a trebuit
lui Dumnezeu acest clondir de sânge
(dizgrațios și greu de mânuit ),….

blood

când gândul se putea, de-o pildă, strânge,

Scânteietor pe-aripa unui flutur,

fluture

ori între două foi de trandafir,
Care-s așa frumoase când se scutur
pe-al straturilor verde cimitir.”

rose

Sursa

Bolnavă de mică de poliomielită, cu ambii părinți doctori în medicină,  a trăit doar 28 de ani.

A lăsat pentru ”…noi care-așa de repede murim.” gândurile ei.

 

 

2 Responses to Clondir de sânge

  1. ovidiu spune:

    N-am auzit pana acum de ea, superbe poezii are.Si totusi desi moare tanara,se pleaca inaintea Creatorului, acceptandu-si destinul!Pentru mine Ioan Alexandru a fost singurul om din care o vreme am facut idol, pt ca era singurul mesaj crestin ce il puteam digera in acei ani grei, anii 85-89..Apostolul Pavel mi se parea un fel de activist , atunci nu il intelegeam. .Chiar vroiam sa te intreb , profit ca esti iubitor de poezie ,poate stii daca sotia lui Ioan Al,Ulvine mai traieste, daca i se poate scrie undeva.Simt de ceva vreme ca trebuie sa imi exprim recunostiinta ca acel lepros care s-a intors sa multumeasca.Am incercat un email al domnului Moisescu de la Arad, care i-a cunoscut f bine, mi-a venit insa inapoi.

    Apreciază

    • vesteabună spune:

      Cristi a fost pe la noi anul trecut. A stat câteva zile și a prezentat ceva despre Ioan Alexandru și cartea lui ”Apocalipsa, o carte cu 7 peceți”. Acum e foarte bolnav, de câteva zile e iarăși internat, să ne rugăm pentru el. Trebuia să mai vină și toamna asta dar n-a mai putut. O să-i apară la Mediaș cartea: ”V.V.Moisescu, fascinația Armoniei Universale.” Noi chiar acum am intrat în casă după un circuit Bv-Sb-Făget-Lugoj-Tm. Am vrut să trecem și pe la C.M dar n-avea rost, e la TI și nu se putea intra oricum. Ulvine e în Bonn din câte știu, dar nu se interesează de opera lui IA.

      Apreciază

Lasă un răspuns

