De ce să mulțumim pentru mâncare?

Că doar am cumpărat-o, am plătit pentru ea.

”Căci orice făptură a lui Dumnezeu este bună, şi nimic nu este de lepădat,dacă se ia cu mulţumiri, pentru că este sfinţit prin Cuvântul lui Dumnezeu și prin rugăciune.” 1 Timotei 4:4

Deci, de ce să luăm cu mulțumiri? Să vă dau o pildă.

Mie-mi place grozav un fruct: sharon.

caralioc

De câte ori prind la ofertă cumpăr, ieri erau 1,75 lei bucata la Auchan, cam 300 de grame, mai ieftine ca bananele. Iar am luat.

Sharon!? Prima dată le-am văzut în noiembrie 1997 în Tbilisi, Georgia (Gruzia). Eram trimis de fabrică la un târg acolo, am participat și la inaugurarea unei fabrici, am ținut un speach în rusă la un minister. Era cam pe vremea asta, sfârșit de noiembrie. Prin grădini era plin de gutui, de rodii (pomi) cu fructe, știam ce sunt, dar mai erau niște pomi cu fructe aurii fără frunze, aproape în fiecare grădină erau, după fiecare zid.
pomsharon
Am întrebat ce sunt. Caralioc, a fost răspunsul.
Am cumpărat la piață, am adus acasă, apoi au apărut și la noi. Le mai zice kaki, în sfârșit.

Au un gust grozav, Dumnezeu l-a făcut acum 6000 de ani ca să-și arate și prin ele înțelepciunea. Nu există fabrică de kaki. Nu există mașină de fabricat kaki. Nici de portocale, nici de mere, nici de furnici.  Dacă nu le-ar fi făcut Dumnezeu , n-ai fi avut de unde lua cu toți banii lumii.

De aia trebuie mulțumit pentru mâncare, mâncarea vine de la Dumnezeu an după an, e toiagul pâinii, un toiag al Lui cu care ne conduce, ne mângâie, ne dojenește.

Am mai văzut în Georgia cum se face pâinea georgiană, lavaș, nu există pâine mai bună pe lume. Vedeți în acest film.

 

Lasă un răspuns

