A murit un baci

Am amintiri multe cu el. Mi-a fost baci și mie. Pe părinții mei i-a botezat.
Am plecat din turma lui, dar baci sunt peste tot. Bătrâni și tinerei cu blană proaspătă.
Citiți detalii pe blogul unui baci adevărat: Rădoi Nicolae.

baciu

Acuma plec, am treabă pe alt ogor, dar dacă mă întorc în pace, voi da și detalii.

……………….

M-am întors.
Detalii? Câteva. Mi-a botezat părinții înainte de a mă naște eu.

Dar mai am un detaliu care mi l-a povestit fratele Mia Iovin prin 2008 la Chicago.

”Trebuie să-ți spun ceva, zice. Despre BI.
Era un tânăr care venea și nu prea venea la biserică.
Odată l-am văzut la biserică, dar a plecat mai repede. Am fugit după el cu un alt frate și l-am ajuns în centru lângă niște linii de tramvai (era în Arad). L-am întrebat ”cât mai vrei să aștepți până te vei preda Domnului?” A bâiguit ceva și noi am insistat. L-am pus să spună atunci o rugăciune și s-a rugat după noi, mai mult de forță. Pe urmă s-a botezat.
Pot să spun că este rodul meu, dar nu mă laud cu el. A trebuit să fac această mărturisire.”

Am fost de multe ori cu el la Ferentari la biserică. Mă punea să zic câte-o poezie.
Mi-a prins bine că l-am cunoscut, m-a ajutat să înțeleg mai târziu singur că un om poate fi un bun informator la securitate și un bun pastor în același timp, un desăvârșit actor adică, înțelegere care mi-a ușurat deprinderea de a nu mă păcăli colegii lui mai tineri.

Lasă un răspuns

