Believe in ecumenism?

S-a petrecut la mine în oraș, sunt dator să scriu.

La început o trupă de tineri în față la Stanca (maternitatea) cu mesaje antiavort. O față cunoscută printre ei: cel cu ”calviniști din toate țările uniți-vă”. Asta a fost ”Believe in Life”.
Apoi o știre intens mediatizată că niște fete au ”furat” un generator electric și l-au plimbat prin centrul Clujului. Prea era trasă de păr. De fapt o reclamă ascunsă la ”Believe in Green”.
Apoi ”Believe in Unity”, acea citez: ”…construcţie volumetrică sub forma unei cruci, cu o bază de 9 x 9 metri, cu înălţimea de 6 metri.” unde ”Fiecare participant a pictat una din cele aproximativ 6.000 de piese ale unui mozaic”

Mi s-a părut evident că este o croială catolică toată tărășenia, dar am lăsat să treacă să văd dacă se trezește cineva.

S-a trezit unul…și a scris. Mult mai elaborat ca mine. Îl crede cineva?
Că eu am mai scris pe ici pe colo. (Dar mă mângâie și mă încurajează Isaia: ”cine a crezut?”. Noi nu vorbim sau tăcem în funcție de câți vor crede ci la porunca lui Dumnezeu.)

Dar ce să-i faci!
Oamenii nu numai în Dumnezeu nu cred, nu cred nici în diavol…și nu mai cred în servicii secrete.
Cel despre care vorbim se numește organizația iezuită aflată în orașul nostru sub nume total lipsite de agresivitate, ca blana oii pe părul lupului.

S-au mai opus câțiva din câte am auzit: două-trei creiere mai limpezi, culmea de la o biserică ”organizatoare”.
Acum, opozanților li se pregătește eșafodul.

Degeaba, oamenii sunt buimaci, buimăciți de alți oameni care învață ce nu trebuie să învețe pentru un câștig mârșav. Căci câștigul este mobilul întregilor mobilizări de mase la ”believe”, la Iași, la Boca, la Nicula, la Untold și la toate pelerinajele la idoli morți sau idoli umblători.

Am scris.

One Response to Believe in ecumenism?

  1. Paul M spune:

    Am auzit si eu ca ar fi ceva framantari la biserica Manastur. Sa se traga oare de la Believe?

    In rest ma bucur ca mai sunt si altii care incearca sa traga astfel de semnale de alarma. E adevarat ca nu sunt multi care le baga in seama, dar nici nu ma astept ca astfel de semnale sa fie pricepute in masa. M-as bucura… dar multi chemati putini alesi…

    Domnul sa va binecuvinteze!

    Apreciază

Lasă un răspuns

