Un Isus vegetarian ?!

Am fost invitat astă-seară (vineri seara) la masă de un proaspăt adept al ”evangheliei-bucătăriei”.
Era întâlnire de afaceri și trebuia să ne terminăm munca înainte de ora 19, că…sabatul.
Discret a încercat să mă ”evanghelizeze”, să-mi sugereze, spre binele meu desigur, ce bine ar fi să devin vegetarian.
salata
Că…nu m-am gândit?
”-Nu m-am gândit deloc”, i-am răspuns respectuos, dar ferm.
-Mântuitorul meu, care m-a mântuit și mă va învia a mâncat MIEL FRIPT exact în seara dinainte de a fi omorât pentru mine (paștele), și imediat după înviere a mâncat PEȘTE FRIPT. El a spus ”călcați pe urmele Mele!” Dacă era ceva legat de stomac , mânca și El doar fasole, varză, castraveți, ca să nu ne încurce. Ne spunea ceva de carne, că e rea. Tot Cuvântul Lui, lăsat pentru mântuirea noastră nu conține un cuvințel despre obligația abținerii de la carne pentru creștini.
Omul meu mă privea năuc.
Am continuat.
-Dumnezeu a tăiat primul animal ca să facă haine, nu hrană, apoi a dat porunci despre jertfe, care se aduc în cea mai mare parte din animale, apoi din vegetale.
…..
-Pentru jertfa de ispășire a ales ca simbol Mielul, un animal, nu o plantă. Cum era să zică în loc de ”Iată Mielul lui Dumnezeu!”, ”Iată sfecla lui Dumnezeu!”?
-Tot El a creat și vegetalele, și animalele, putea alege ce voia ca să ne învețe.

Eram tare aprins pe subiect așa că omul  a cedat. E greu fără argumente.

 I-am amintit de cele două pericole din Proverbe 2:  cel ce ține cuvântări stricate și femeia adulteră. Pe primul loc este cel ce ține cuvântări stricate.

Iar asta cu vegetarianismul e una din ele.

Lasă un răspuns

