Prin mărturisirea cu pixul se ajunge la catolicism

Adică de unde am plecat.
Strămoșii noștri în ale credinței au lepădat practicile nebiblice și iată că unii care se numesc urmași ai lor le pun la loc, numindu-se ei pe ei fără să știe după Cuvântul pe care nu-l cunosc: ”Căci, dacă zidesc iarăş lucrurile, pe cari le-am stricat, mă arăt ca un călcător de lege.”
Semnalez doar acest fenomen, e prea amplu, e prea mare guralivul ce-l promovează și metoda a avut deja inaugurarea oficială la Believ3 (Believ3 în ce vor ei, că eu cred mai departe în Domnul Isus și în Cuvântul Lui.)
Cuvânt în care nu scrie nimic despre popi, acatiste, cruci cioplite și alte inovații, doar despre pocăința și credința în Cristos.

Aceasta este imaginea (pentru cei foarte grăbiți).

acatisteProcedura este că ”păcătosul” să-și scrie păcatele cu pixul pe o hârtie dată de nenea popa, să prindă apoi hârtia cu o pioneză primită tot de la nenea popa (sau de la un țârcovnic de-acolo, în sfârșit)  pe scândurile cele ținute tot de un aghiotant, se lucrează în bandă. Nu-mi vorbiți vă rog frumos de cuget și de emoții, și de că oamenii sunt cercetați și unii chiar mântuiți. Mântuire înseamnă și renunțare la astfel de practici.

Aici este filmul pentru cei ce au vreme mai multă, (vezi de la minutul 58):

Să nu-mi spuneți ”dar tu faci așa ceva”? că nu fac.
Dar tu ce faci? să nu mă întrebați, că vă răspund că uite, de exemplu acum vă scriu vouă, că pe mine mă citiți. Mai fac și alte lucruri, dar nu din astea ca aceștia.

Dacă aveți vreme multă de tot atunci citiți ce au scris și alții, aici de ex.

A fost la mine în oraș fenomenul, nu știam tenebrele unde a fost clocit, dar a scos pui:

Un pui este și faptul că unul din pastorii care s-a opus fenomenului, (culmea: de la o biserică ”organizatoare”), probabil mâine va fi detronat de ”lupii tineri” din haita de unde  m-a dat și el pe mine afară acum 22 de ani. Nu mă bucur deloc, omul a fost și este sincer, a vrut să vindece Babilonul prin opoziția lui și fiarele îl sfâșie zâmbind. Poate se dezmeticește.

Îmi amintesc discuția cu pastorul meu de atunci, cum îi spuneam că nu ar trebui să avem formalisme, tipicuri în adunare, gen serviciu divin, repetiții, etc. Atunci (era în 1993) el mi-a zis: ”adu-mi te rog un pahar cu apă!”. M-am dus la bucătărie și în timp ce apa curgea (să vină rece) el mi-a strigat din living: ”dar fără pahar”. M-am prins de șmecherie: că adică conținutul stă doar în formă, nu se poate fără formă. Am închis apa, am luat paharul gol, m-am dus în fața lui și stând în picioare i-am spus: ”nu pot să vă dovedesc că conținutul poate exista fără formă, dar pot să vă dovedesc că există formă fără conținut” și am întors paharul cu fundul în sus. Se pare că a trebuit să treacă 22 de ani ca să vadă că paharul e gol, că vinul nou crapă burduful vechi. Sperăm! Există viață și după pastorat, sunt multe mărturii, iată una.

Închei cu un citat din Schaeffer, din Demisia rațiunii: ” Am ajuns deci la acest loc de temut în care cuvântul Isus a devenit dușmanul persoanei Isus și dușmanul învățăturii pe care a dat-o Isus. Trebuie să ne temem de stindardul fără conținut al cuvântului Isus, nu pentru că nu-L iubim pe Isus, ci pentru că-L iubim. Trebuie să combatem acest stindard fără conținut…..căci el servește ca mijloc de manipulare sociologică.” pag 64-65 e la concluzia ”e” de aici.

Un răspuns la Prin mărturisirea cu pixul se ajunge la catolicism

  1. […] SURSA: https://vesteabuna.wordpress.com/2015/06/13/prin-marturisirea-cu-pixul-se-ajunge-la-catolicism/ […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

