O bună mărturie

Am mai scris despre Alin L.

Urmăresc mărturia lui și mă rog pentru el.

M-a bucurat ce am citit aici:

”Sunt omul care crede cu acuratete tot ce este scris in SCRIPTURA si asta si predic. Hristos Isus DOMNUL m-a schimbat din starea de pacat si vicii, in a face voia lui Dumnezeu. Deci, se poate. Voi toti care ati auzit marturia mea, la cum Dumnezeu a lucrat in viata mea, nu aveti acum nicio scuza, stiti bine ca intr-o zi veti muri si daca nu va pocaiti si daca nu va incredeti in DOMNUL ISUS HRISTOS pentru ca El sa va poata justifica in fata DREPTATII LUI DUMNEZEU TATAL, veti avea o pedeapsa vesnica pentru pacatele voastre. Vreau sa va zic ca va iubesc si va respect, va rog cititi Biblia si veniti la Dumnezeu in termenii Lui Dumnezeu, nu dupa parerile oamenilor, nu dupa traditii, nu dupa un cult, ci asa cum este scris, prin DOMNUL ISUS HRISTOS revelat in Scripturi.

Nu reprezint niciun cult sau religie si nu vreau sa fiu pus in tiparul unui cult, religie sau denominatiune, ceea ce sunt, sunt numai prin Harul lui Dumnezeu, sunt crestin si cred cu tarie ca Scriptura este Cuvantul Divin, Infailibil si Adevarat al Marelui Creator Dumnezeu. Vreau si la asta lucrez zilnic, ca sa ii pun pe oameni dupa Cuvantul lui Dumnezeu si nu dupa culte, religii sau denominatiuni. Coloseni 1:28 “Pe El Îl propovăduim noi, şi sfătuim pe orice om, şi învăţăm pe orice om în toată înţelepciunea, ca să înfăţişăm pe orice om desăvârşit în Hristos Isus. 29. Iată la ce lucrez eu şi mă lupt după lucrarea puterii Lui care lucrează cu tărie în mine.”

De cand Dumnezeu m-a mantuit, m-a facut madular al trupului lui Hristos ca si pe toti cei nascuti din Duhul Sfant, care este Biserica Rascumparata (1 Corinteni 12:12-31). Multi cauta membralitatea dar Hristos Domnul cauta oile pierdute ca sa le faca madulare Bisericii Lui. Membralitatea ti-o da oamenii, dar a fi madular in trupul lui Hristos este un act Divin obtinut numai prin Duhul Sfant. Membralitatea dintr-un catastiv al unui cult ti-o poti pierde din multe motive, dar atunci cand esti madular al Bisericii lui Hristos vei ramane in trupul lui Hristos pentru ca El a zis in Ioan 6:37 “Tot ce-Mi dă Tatăl va ajunge la Mine; şi pe cel ce vine la Mine, nu-l voi izgoni afară” si Filipeni 1:6 “Sunt incredintat ca Acela care a inceput in voi aceasta buna lucrare o va ispravi pana in ziua lui Isus Hristos.” Apocalipsa 3:5 “Cel ce va birui va fi imbracat astfel in haine albe. Nu-i voi sterge nicidecum numele din Cartea vietii si voi marturisi numele lui inaintea Tatalui Meu si inaintea ingerilor Lui.”

Nu sunt de acord cu multe lucruri care se practica in cele mai multe adunari, fie ca multi au diluat Evanghelia Domnului Isus impreuna cu Invataturile ei, fie ca multi au adoptat practici nebiblice in adunari. Tot ceea ce-mi doresc este ce spunea si Pavel in 1 Corinteni 9:27 ca sa ma port aspru cu trupul meu si sa-l tin in stapanire. Totodata cred si versetul din 2 Timotei 2:22 care zice “urmăreşte neprihănirea, credinţa, dragostea, pacea, împreună cu cei ce cheamă pe Domnul dintr-o inimă curată.” Asa ca tu care citesti, aduna-te cu cei care sunt nascuti din DUHUL SFANT, care traiesc dupa unica invatatura a Domnului Isus Hristos si care iL proslavesc pe Tatal Ceresc prin rodul lor, sfintenia. Cu acestia sa ai partasie si dintre acestia sa faci parte, pentru ca aceasta este Biserica lui Hristos.”

Așa să-L ajute Dumnezeu!

….și să-i dea înțelepciunea și să se ferească de lingușitori și certăreți.

3 Responses to O bună mărturie

  1. vesteabună spune:

    Dragă IAG

    Îți dau un răspuns bun la două întrebări rele.
    Orice creștin e pus de Tatăl într-o adunare, are o poziție în trup (El a pus mădularele în trup). Autoritatea în Trupul lui Cristos este Autoritatea capului, a lui Cristos.
    Dacă erai cinstit întrebai despre idol, despre ”CULT”, despre făcătura omenească, îi aduci și tu jertfe. Nu-l găsim în Biblie, să nu-l credem, să n-avem nevoie de el.
    Alin despre cult a scris că nu mai vrea să se identifice cu vreunul și eu cred la fel, că dacă vrea să-L slujească pe Domnul nestingherit, trebuie să stea deasupra acestor înjghebări.
    Îți mulțumesc că mi-ai făcut promovare postării cu madianiții și amaleciții, dar nu mă bucur pentru tine ca om, te-am rugat (cred că de doi ani în urmă) să mă ștergi de la lista ta de bloguri: (biblioblografia, cum îi zici tu) și te-ai făcut că plouă. Acum mă perii cu repostarea articolelor.
    Fă bine te rog (dacă mă apreciezi așa mult) și măcar acuma șterge-mi numele blogului meu din lista ta babilonică de iluștrii.
    Mulțumesc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

