Cenzurarea gândirii creștine, negarea creației

”În general, oamenii de azi nu sunt conștienți de prejudecățile anti-Dumnezeu ale Mass mediei și de activitatea ei de cenzurare a gândirii creștine. Noi citim și auzim numai ceea ce vrea mass-media. Am descoperit atât de des adevărul că atunci când mass-media vrea să fie moderatoare a unei dezbateri creaționism contra evoluționism, ea găsește totdeauna un oponent care pretinde că este creștin, dar care acceptă evoluția. De exemplu, precis că radioascultătorul obișnuit devine confuz atunci când ascultă o dezbatere în care o persoană care pretinde că e creștină, spune că evoluția este o ”religie” anti-Dumnezeu care distruge creștinismul, în timp ce o altă persoană care pretinde că e creștină (și care este adesea chiar pastor) pledează în favoarea evoluției.
M-am aflat în școli în situații în care un pastor local, după ce a rostit în fața elevilor o conferință despre creaționism, a împărtășit apoi propriul său punct de vedere: evoluționismul! Cât de încurcați trebuie să fi fost acei elevi!”

Ken Ham ”Cartea geneza și decăderea națiunilor” Ed Agape, anul 2000 Făgăraș , pag 55

cartea_genezei_si_decaderea_natiunilor

3 Responses to Cenzurarea gândirii creștine, negarea creației

  1. Traian spune:

    Va rog mult sa-mi spuneti de unde pot sa cumpar cartea aceasta a lui Ken Ham ???

    Daca stiti si alte carti in lb. romana scrise de Ken Ham va rog mult sa-mi spuneti de unde si cum pot sa le cumpar.

    L-am audiat pe Ken Ham si e un creationist excelent , dar am nevoie de materiale creationiste de ale lui in lb. romana pentru fiul meu care nu stie inca engleza bine .

    VA MULTUMESC !

    Apreciază

  2. vesteabună spune:

    Va fi pe stoc la Agape pe sfârșitul lui Februarie.

    Apreciază

  3. Traian spune:

    Multumesc de informatie !

    Apreciază

Lasă un răspuns

