Șase zile să-și facă lucrul său…despre sabat

Azi am discutat cu o rudă, adventist.

M-a luat cu binișorul, că de ce nu țin sabatul, că e frumos, că după ce șase zile lucrăm pentru noi, să ”dăm” una lui Dumnezeu.

I-am răspuns că eu I ”le-am dat” pe toate șapte. 

-Cum? Dar nu mergeți la lucru 5-6 zile.
-Ba da. I-am zis, dar nu merg pentru mine, scrie…”să lucreze, ca să aibă ce să dea celui lipsit”. De aceea eu lucrez câte zile și când trebuie. (Ironia era, că duminică fiind, îl ajutam pe el ducând bagaje cu mașina pentru fiica lui studentă. Sâmbăta nu s-a putut.) Discuția a fost lungă, am redat aproximativ ideile.

Când nu mai trăim pentru noi, e păcat să nu lucrăm, dacă lucrând, cu vorba, fapta sau banul, slujim altora.
Când trăim pentru sinele nostru nerăstignit atunci da, e goană după vânt și dacă lucrezi o zi și stai șase.
Dacă lucrezi, cum împarți banii?
Dacă stai, cum împarți timpul?

Lasă un răspuns

