Când te judecă stricații și nebunii

În liceu îl citeam pe Dorz cu nesaț.
Mi-au rămas ideile lui ca tipărite în atitudini, care ulterior mi-au devenit obiceiuri.
Una: să nu reacționez la rău, știind că este îngăduit de Tatăl spre binele meu.
Tăcerea este cea mai bună reacție înaintea celui nevrednic de a asculta argumente și de a te judeca.
Scrie ”veți fi dați în mâinile lor”, nu în puterea lor de a-ți judeca argumentele.

Cand esti dat in mana celor faradelege
Sa fii pus in randul celor ce fac rau
Credinciosule si frate intelege
Tu n-ai voie alta cale a-ti alege
/:Decat calea ce-a ales-o Domnul Tau :/

Cand spre sfanta vietii tale curatie
Revarsa-si-va spurcaciunea duhul rau
Sa stii sora credincioasa ca nici tie
Nu ti-e data alta cale pe vecie
/:Decat calea ce ales-o Domnul tau:/

Rabd-atunci ca blandul Miel tacut junghierea
Cu o mila nesfarsita spre cel rau
Cat de grea si pe nedrept ti-ar fi durerea
Tu n-alege atunci alt drum decat tacerea
/:Ce-a ales-o pe Golgota Domnul tau:/

Nu raspunde nici cruzimii, nici minciunii
Nici o vorba, nici de bine, nici de rau
Cand te judeca stricatii si nebunii,
Taci senin si nu raspunde la nici unii
/:Cum nu le-a raspuns pe cruce Domnul tau:/

Taci senin si treci iertand dumnezeieste
Prin tacere mai presus fii de orice rau
Dinspre maine la ocara de-azi priveste
Si-ai sa vezi prin veci cum fruntea-ti straluceste
/:In acelasi nimb ceresc cu Domnul Tau:/

(De pe resurse crestine, fără diacritice si cu extrem de multe corecturi.)
Cântare AUDIO(cântă fratele Niculiță): http://www.tezaur-oasteadomnului.ro/index.php/nicolae-moldoveanu/cantari-duhovnicesti/cantari-moldoveanu/1015-cand-esti-dat-in-mana-celor-fardelege

”Lasă-l să blesteme”, i-a zis David lui Ioab, când Șimei blestema, arunca cu pietre si vântura praf, de bucurie că David se retrage din Ierusalim.
Dintre cele trei pofte care compun lumea din noi (”văd în mine o altă lege”), Iacov spune că înfrânarea poftei de a vorbi este semnul că celelalte au fost deja înfrânate: ”Dacă nu greşeşte cineva în vorbire, este un om desăvârşit şi poate să-şi ţină în frâu tot trupul.” Iacov 3:2

După telefonul primit joi de la cel care m-a vândut la securitate și amenințarea că ”TE DAU ÎN JUDECATĂ”, joi noaptea am scris o postare despre acest lucru. Reacția supraveghetorului actual a fost promptă: a scris un comentariu pe care nu l-am aprobat, că eu paranoic, că dereglat mintal, că de fapt  io-s securist că am mașină roșie, că tulburare de personalitate și că schizofrenie paranoidă.

Am citit comentariul dimineață și apoi am ieșit în grădină. Până soția a pregătit cafeaua am citit Psalmul 37, apoi l-am citit și la adunare când au venit frații. Noi avem același Duh, din David, din ceilalți profeți, din Domnul Isus, din apostoli dacă suferim împreună cu El, că nu pentru cuvintele noastre suntem ocărâți, ci pentru ale Lui.

Slavă lui Dumnezeu pentru toate.

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

Lasă un răspuns

