Lui ”străin și călători” îi place tot ce scriu

Cred că de mai bine de un an, domnul ce se numește pe net cu acest nume ”străini și călători” (frumos nume) dă ”Like” la aproape fiecare postare de pe acest blog.

Eu zic că e cam obositor.

Am făcut această postare special pentru dânsul.

Am înțeles, gata, ne potrivim 100%, tot ce scriu e minunat, e pe placul dumisale. Ar fi bine să nu se mai obosească cu like, like,like.

strainsicalatori

Nu de altceva, dar am văzut că dă ”like” și pe alte meleaguri unde se scrie ”viceversa” și lui îi place și acolo.

Mulțumesc!

2 Responses to Lui ”străin și călători” îi place tot ce scriu

  1. Domnul „acesta” puteti sa cautati la strainisicalatori cine este:la ABOUT, dar vreau sa va spun ca nu dau like inainte de a va citi postarile si ceva imi place din ele(asta nu insemneaza ca chiar postarea intreaga) dar mai mult de jumatate din postare,asa dar cautati sa scrietii in continuare si va asigur ca le citesc (am timp sufficient) ini place ce scrietii o spun cu toata sinceritatea , Acuma daca ar fi in loc de like ;like si cate procente ori altfel poate as folosi si altceva… Sincer fiti linistit nu dau likuri aiurea inainte de a citii. Tineti tot asa. Domnul sa va binecuvinteze.

    Apreciază

  2. vesteabună spune:

    A murit unul din cei mai fideli cititor al acestui blog, pastorul penticostal din Sacramento: David Miclea. Anuntul l-am gasit la Radoi: http://armoniamagazineusa.com/2014/12/05/pastorul-si-blogger-ul-david-dutu-miclea-a-plecat-la-domnul/
    Am cautat la spam si are trei comentarii neaprobate, acuma le-am slobozit pe toate. Dumnezeu să mângâie familia îndurerată.
    Rămâne o mirare inexplicabilă cum un pastor a citit postare cu postare un blog cu totul anticlerical ca al meu.
    Dacă n-aș știi ce puține zile am, m-aș duce la el pe site să ascult câteva predici, să văd dacă a citit cu folos ce am scris, că like dădea cu sârg.

    Apreciază

Lasă un răspuns

