”Să ne rugăm pentru guverne!”…scrisoare de la fratele A.

Azi am primit un mail de la fratele Andre.
Cine este fratele Andre?
Probabil unele din cărțile sau Bibliile care le citiți au fost tipărite și din osteneala lui și a familiei lui.
Iubește mult credincioșii din Romania.

Cum l-am cunoscut?

Eram acum 6-7 ani la Munchen la o expozitie internationala. Eu aveam intalniri, sotia pierdea vremea prin standuri.
La un moment dat mă sună soția că a cunoscut o familie de olandezi credincioși….
Pur și simplu, două credincioase, soția mea și soția lui Andre s-au întâlnit, s-au privit, au zâmbit și au intrat în vorbă. S-au recunoscut una pe alta ca credincioase după…aspectul exterior.
Soția, cu trei limbi ”la purtător” a fost puțin intimidată de familia care vorbea fluent patru: olandeza, engleza, germana și franceza.
Am găsit o limbă comună, inițial germana, apoi engleza și ne-am bucurat de cunoștință.

Ne-au relatat bucuria lor de după anul 1989 când încărcau tiruri după tiruri cu cărți (GBV), Biblii și ajutoare pentru Romania. Multe ne-au mai spus.  Ei fac parte din acele vechi familii de frați (brethren) cu mulți copii și cu o dedicare totală pentru lucrul lui Dumnezeu. Născuți în Olanda, trăiesc în Germania, cu rude și relații în Anglia și Franța, cu afaceri în toată Europa, birouri înclusiv în Scandinavia și Ungaria(reprezentant în Romania), fratele mi-a devenit dintr-o dată un consilier foarte bun. Apreciez însă înainte de toate credincioșia și smerenia lor. Slăvit să fie Domnul!

Săptămâna trecută am fost la o afacere în Suedia. Întâmplător aproape de orașul unde avea biroul firma fratelui Andre.
Nu era în Suedia dar s-a simțit dator să-mi scrie zilnic, sfaturi, întrebări, mare ajutor.
Ultima dată mi-a scris azi:

Dear brother……

[………]

[……….] 

You had a safe journey back home?

I hope to travel to Poland next week to the exhibition: [……]

So actually there are some unrests in your country;

So we have to pray for the governments;

Sending my warm greetings in our Lord, Who will establish His reign one day,

He is the Lord of Lords and King of Kings.

But the opening of the seven seals will be terrible for this earth;

André […..]”

Mi-am amintit de scrisoare lui trecând acuma seara prin centrul orașului unde șiruri lungi de jandarmi înconjurau o galerie în marș.  Să ne rugăm pentru guverne! Al României, al Ungariei, al Greciei, ale țărilor slabe sau tari.

Ce pot să facă guvernele? Când nu sunt bani datorită strâmtorărilor și limitărilor existențiale, schimbarea de guvern sau de președinte nu cred că va face decât să adâncească răul. Corupția își are originea în inima omului. Și firma la care lucrez așteaptă bani de la altă firmă ce lucrează 95% pentru guvern. Ne amână și plătesc cu țârâita. E un rău general.

Fratele Andre se roagă și el pentru guvernul României. Și pentru al altor țări. Nu pentru că are afaceri peste tot(nu iubește banii) ci pentru că știe că stând pe un butoi de pulbere cum este economia și politica mondială, acesta poate exploda indiferent din care parte i se apropie fitilul.

Mi-a dat bucurie scrisoarea fratelui Andre, se roagă pentru guverne, dar inima lui este legată de Cel care are o impărăție împotriva căreia nu se pot face mitinguri, are o domnie nu datorită că l-am ales noi și va veni fără ca cineva să i se poată opune. Sfârșitul apropiat al acestei creații se dovedește a fi teribil, inima noastră să fie ancorată prin credință de nădejdea ce pătrunde dincolo de perdea, în cerescul lăuntric al omului ascuns al inimii, în Harul căpătat spre înmulțire, asupra căruia să veghem ca să nu pierdem rodul muncii noastre!
Vino Doamne Isuse!

One Response to ”Să ne rugăm pentru guverne!”…scrisoare de la fratele A.

  1. […] o privire peste Arhivele Velikovsky. Am găsit acest site pe o mică listă a unui frate olandez cu care m-am întâlnit săptămâna trecută. Ce e cu Velikovsky? Nu a fost creştin. Evreu, […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

