În crăpătura Stâncii…pilda stâncii

Laudă: Ca-n zilele toride la umbra unei Stânci(Isaia 32:2)
cu drag mă răcorește umbrirea Ta iubite(C.Cântărilor 2:3)

şi rodul gurii Tale e dulce să-l mănânci
și să te-adapi în pace la ape liniștite.(Psalmul 23:2)

În crăpătura Stâncii m-ascund când vreau să văd(Exod 33:22)
a Tatălui meu Slavă  în susurul ei blând,
nu-n uragan, cutremur, furtună sau prăpăd(I Imparati 19:11-13)
ci-ascuns şi El în Fiul, și eu în Fiul stând.

Din crăpătura Stâncii eu beau nesăturat(I Corinteni 10:4)
Cuvântul ce-a deschis-O e viu și lucrător(Numeri 20:8, Evrei 4:12)
pătrunsu-mi-a-năuntrul  arid, pustiu,  uscat
şi-am înverzit ca pomul sădit lângă izvor

Pe temelia Stâncii zidesc la-al Slavei zid(I Cor 3:12)
Ierusalimul veșnic din pietre noi și vii(I Petru 2:5)
armonizând visarea la mâinele splendid(Evrei 11:10)
cu Planul scris ‘nainte,  în Psalmi și profeții.(Luca 24:44)

În crăpătura Stâncii ca porumbița stau(C. Cânt 2:14)
în cuibul cald și sigur din piscul maiestuos,
în Stâncă-mi fac culcușul căci tot ce n-am, dar vreau
găsesc în El, în Stânca de veacuri, în  Cristos.(Isaia 26:4)

Când istovit de sete ca și Samson stăteam
și glasu-mi slab spre Tine a prins să te implore
mi-ai dat să beau din stânca crăpată, din Etam (Judecători 15)
și până astăzi curge izvorul En-Hacore (izvorul celui ce strigă)

Iar crăpătura Stâncii descrie lămurit
și-i înțelegem tâlcul ce Cartea ni-l arată:(I Corinteni 10:11)
ca între noi să fie Cristos cel răstignit(I Corinteni 2:2)
și noi în El să creștem, În Stânca despicată.

Lasă un răspuns

