Eu vorbesc în limbi mai mult decât voi toți….70 de pagini, să aveți două ore, merită!

E vorba de cartea lui Fernand Legrand.
Deși subiectul care încălzește tastaturile este acesta iar miza este alta, ocazia fiind fierbinte merită lămurite niște adevăruri, pentru mulți încețoșate.
Aveți aici cartea ”Eu vorbesc în limbi mai mult decât voi toți” în format pdf.

euvorbescinlimbimaimult

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Publicată cu permisiune.

11 răspunsuri la Eu vorbesc în limbi mai mult decât voi toți….70 de pagini, să aveți două ore, merită!

  1. Corneliu spune:

    Cateva mp3 de Fernand Legrand in franceza aici http://www.info-bible.org/legrand/mp3.htm, de asemenea si marturia dumnealui. O inregistrez si cu ajutorul Domnului maine o s-o ascult. Merci pt. recomandarea cartii, asa am cautat sa aflu cine este autorul si sper sa aud mai multe din marturia dlui. Bonne nuit!

    Apreciază

  2. Corneliu spune:

    Am ascultat marturia fratelui Fernand Legrand si cateva predici. Din cate am inteles este (sau a fost, nu stiu daca traieste inca) evanghelist. Predicile sunt recente unele din 2006 si le-am gasit pe un site unde fratii fac parte din biserica „les freres” – crestini dupa evanghelie sau darbysti; prin unele locuri li se spune asa deoarece folosesc traducerea Bibliei Darby. Dansul face referire de multe ori in predici la traducerea Darby si are un mod de a predica pe intelesul tuturor, desi se vede ca e foarte cultivat (literatura, etc) foloseste un limbaj simplu, captivant, nu plictiseste; personal mi se pare ca desi predicile sunt in franceza, înteleg mai bine predicile dumnealui decât predicile unor predicatori romani scoliti prin seminarii, care folosesc un limbaj prea elevat pentru noi cei fara prea multa homiletica si alte trucuri complexe.
    Pacat ca n-am stiut de dumnealui mai demult, printre baptistii francezi n-am auzit de numele lui.
    Data viitoare cand merg la una din librariile „crestine” o sa vad daca mai au si alte carti scrise de Fernand Legrand; ultima data cand am fost am ramas socat ca la loc de cinste pe raftul Saint Esprit aveau puzderie de gunoaie semnate Benny Hinn, Paula White, Joyce Mayer si alte vedete de „bestsellers” asa zis crestine. Din pacate alea cred ca se vand cel mai bine.
    Multa binecuvantare

    Apreciază

    • vesteabună spune:

      Anul trecut am fost în State. Un frate mi-a dat o mașină, am cumpărat un GPS și din Pagini Aurii am luat adresele la toate librăriile și anticariatele pe rază de 20 de km. Am stat mai mult de 30 de ore prin ele, cele mai multe creștine. Adevărat, gunoaie teologice, evanghelia prosperității, vindecării, sănătății, cărnii. Rar, o carte bună.

      Apreciază

  3. Corneliu spune:

    Vineri 17 decembrie, la vârsta de 83 de ani fratele Fernand Legrand a plecat spre patria cereasca.
    Am aflat acum câteva zile vestea pe blogul unui frate francez, vezi aici http://www.blogdei.com/12420/necrologie-deces-en-decembre-de-levangeliste-fernand-legrand/.
    Se pare ca a plecat în indiferenta generala a evanghelicilor francezi…
    Domnul sa scoata cât mai multi evanghelisti ca si Fernand Legrand în occident caci este mare lipsa de asa oameni.

    Apreciază

  4. elisa spune:

    ooo, in Occident numai?

    Apreciază

  5. elisa spune:

    Fiul meu ortodox a adus cartea „eu vorbesc in limbi, mai mault decit voi toti”; dar nu am citit-o.
    Abia acum i-o fi venit vremea.

    Apreciază

  6. elisa spune:

    Intotdeauna mi-a placut hrana tare si la propriu si la figurat…
    Desi cerealele sunt foarte sanatoase nu-mi plac.
    …………….

    Apreciază

  7. zina spune:

    Domnul sa-i dea bucurii celui care a postat aceasta carte!!!!
    recomand versiunea largita a cestei carti,de acelasi autor si de aceeasi editura ‘Totul despre vorbirea in limbi”

    Apreciază

Lasă un răspuns

