Surse instruite diferențiat (…repostare din 10 sept 2010,…din 14 dec 2007)

(re-postare din 14 dec. 2007)
Suntem de aproape o săptămâna plecați din țara.
Aseară, la hotelul unde am stat, în ciuda promisiunilor telefonice, nu mergea netul.
Cablu era, ID era, dar se schimbase parola și stăpâna nu știa.
”€œSorry, I can’€™t help you.”
Fără net, după ce mi-a trecut supărarea, am luat la recitit articolul de mai jos:
http://centruldeistoriesiapologetica.wordpress.com/2007/12/08/fratele-olah-liviu-în-obiectivul-securității/.
Îl aveam salvat de mai demult pe laptop dar acum l-am recitit cu atenție, de mai multe ori, am prins firul și m-a prins groaza.
Au început să mi se lege amintiri.
Zvonuri auzite și reacții de acum 30-35 de ani.
Istoria m-a năpădit.
N-am prins somn.
Cunosc majoritatea personajelor.
Mi s-au explicat multe de atunci.
Am adormit și am visat vremile vechi.
M-am trezit și tot la ele mă gândeam.

”€œAu fost instruite sursele..”,”Inspectoratul județean Timiș a acționat cu rezultate bune prin sursele ”care au fost instruite diferențiat€”,”Sursele organelor noastre au fost dirijate diferențiat.”sursa „BARBU” a fost dirijată pentru a creia în jurul celui în cauza o atmosferă de neîncredere și izolare ”,”Sursa „PETRESCU” a fost instruită să acționeze ”,”Sursa „GRIGORIU” care îl cunoaște bine pe socrul lui OLAH LIVIU a acționat ”,”Tot sursa „BARBU” ne-a relatat că ”,”Sursa „DUTESCU” ne-a relatat că ”,”Prin intermediul surselor „BARBU” și „PETRESCU”, vom acționa ”,”Sursa „VICHENTE” va fi dirijată ”,”Să se lanseze ideea că ”,”Informatorii „CRISAN”, „FAUR”, „DAVID”, „BOROS” și „CAZACU” din legătura Inspectoratului județean Bihor vor fi dirijați în mod diferențiat pentru a stabili:”,”Sursele „BARBU”, „DUTESCU” și „PETRESCU” din legătura Inspectoratului județean Timiș vor fi dirijați în mod diferențiat, pentru a supraveghea ”,”Informatorii „HOREA VASILE”, „TRAIAN IONESCU” „SANDU PETRU din legătura I.J. Arad; „MARCU” și „APOSTOL” de la I.J. Sălaj; „HORVAT” de la I.J. Satu-Mare; „PESCARU” de la I.J. Brașov; „STOICESCU” și „PETRAN PUIU” de la I.J. Prahova; „STEFANESCU” de la I.J. Galați; „ADAMESCU” și „CRISAN” de la I.J. Cluj; „MILITARU”, „DIRIJORU” și „CICERO” de la I.M. București a€“securitate, vor fi instruiți să ”,”recrutarea unui număr de 3-4 surse, care apoi să ”,”prin aceste surse se vor culege date care să ”,”informatorii „BOROS IOAN”, „FAUR”, „CAZACU” din legătura I.J. Bihor; „FLOREA VASILE”  „TRAIAN IONESCU” de la I.J. Arad; „PETRESCU”  „BARBU” de la I.J. , vor fi instruiți ”,”Acestia vor fi dirijați individual,  ca în predici, discuții cu credincioșii, scrisori  și alte acțiuni, ”,”Tot pentru combaterea din punct de vedere dogmatic acestor acțiuni, vor fi folosiți ”,”Vor fi instruiți  în acest sens informatorii ”,”Sursa a fost instruită să mai afle date ”,”Sursa organelor noastre  vă informează  ”,”Sursa  informează următoarele ”,”Sursa a fost  invitată la  masă”,”sursa a aflat  că”,”In  de 16 decembrie sursa a stat de vorbă cu,”informatorul a primit următoarele sarcini:”,”Informatorul -i facă o  vizită”,”Informatorul și-a exprimat dorința ca să   ”,”Sursa la convins  până la  urmă pe  baza datelor biblice”,”Reteaua informativă a avut  influență pozitivă asupra  ”,”Dupa cum afirmă rețeaua informativa”.

M-au prins fiorii recitînd și reînviindu-mi în minte ce au însemnat acele lucruri atunci. Groază, teroare, suspiciune.
Sursele, informatorii, rețelele erau ”frați” cărora le spuneam secrete, care se apropiau zâmbind și te întrebau pe ocolite.
Erau instruiți diferențiat.
Nu știau ÎNTREAGA mărime a RĂULUI care-l făceau prin bucățica executată.
Li se părea puțin.
În naivitatea lor criminală nu înțelegeau la ce putea folosi informația lor.
Bucățica de puzzle chiar că nu înseamnă nimic dacă nu vezi întregul.
Ei erau pastorii, diaconii și bătrânii noștri.
Clerul aprobat și uns tot de securitate.
Fără aprobarea lor nimeni nu urca, acolo, sus, iar aprobarea se dădea după acceptarea de a fi dirijat.
Articolul mi-a explicat multe, mi-a venit să mă duc să-mi caut dosarul, mi-am amintit de unii care brusc mi-au devenit prieteni, m-au căutat, m-au lăudat și m-au intrebat ”de ăla”.
”Tu ești prieten cu ăla?”
Ce prost am fost!
”€œSigur” sunt și mă mândream ce prieteni mari am!
Eram și eu tânăr atunci.
Cu Bibliile am scapat, mi s-a spus de ce ”surse” să mă feresc.
Acuma dragilor, pe mine m-a scos Păstorul la pășunea Lui, atunci în 89, mirosea a surse, a rețele și a informatori. Vipere, pui de năpârci, sunt adjective slabe pentru a denumi aceste creaturi întunecate care slujeau doar pântecelui lor. Pentru un salar mizer, un tub digestiv, o slavă măruntă. Le-am spus frați. Voi, unii, le mai spuneți.  Unitatea de monolit  a cultului este sperietoarea de păsări din lanul de castraveți, este idolul încă invocat pentru mușamalizare. Sindrom Stockholm, pactizare cu agresorul, ei au pactizat cu securitatea, voi pactizați cu ei. Atitudine de pigmeizați.
Sunt două posibilități: ”dați afară” sau ”depărtează-te”. Eu am fost călăuzit spre a doua, cultul nu mai este obiectul închinării mele, nu reprezintă NIMIC, nici numele de baptist. Legat de numele de baptist, penticostal, etc., care știu ca au o încărcătură emoțională pentru mulți dintre voi, verificați-le, căci sunt idoli. Este un alt Nume care se cere Glorificat.
Pentru ajutor, recitiți:”Hristos și securitatea”. N-am greșit deloc, deși nu citisem încă dezvăluirile de acum.
fratele d., instruit diferențiat zilnic de Domnul pentru a fi o sursă în ”rețeaua” adunării Lui, spre Lauda Slavei harului Său.

 

-postare preluata de pe vechiul blog, 14 dec. 2007

6 răspunsuri la Surse instruite diferențiat (…repostare din 10 sept 2010,…din 14 dec 2007)

  1. DC spune:

    „Cum a fost dată bucăţica, a intrat Satana în Iuda. Isus i-a zis: Ce-ai să faci, fă repede.” Ioan 13:27 Ce a făcut Iuda Iscarioteanu? Pe cine a vândut? Câţi bani a primit pentru toată munca lui în folosul fariseilor? Oare ce sentiment a avut Fiul lui Dumnezeu faţă de Iuda Iscarioteanu? Nu suntem chemaţi să îl prindem pe Iuda! Consider că a venit vremea să ne judecăm singuri, să ne cercetăm şi să nu mai căutăm în fratele nostru pe Iuda Iscarioteanu ci pe Hristos Domnul. Din cauta păcatului ajuns la maturitate suntem cum suntem, dar asta nu înseamnă că noi am fost chemaţi să smulgem neghina şi nici să fim suspiciosi cu cel pentru care El a murit pe cruce.

    Apreciază

    • vesteabuna spune:

      Dragă DC, nu suntem clone. Unul are o slujbă, altul alta. Fiecare să se țină de a lui. Unii au chiar o meserie din a prinde Iude sociale, societatea consideră justificat să-și plătească polițiști, forțe antitero, psihologi, se dau bani grei pentru aceste funcționalități sociale și tu îmi spui că în adunare trebuie să ne tolănim pe neghină. Fratele meu, acest refren parcă e manea pe blogul Răscumpărarea Memoriei: ”nu smulgeți neghina, nu smulgeți neghina”, parcă e turma din Ferma Animalelor. ”Țarina este lumea”, nu adunarea. Textul cu neghina se aplică lumii, nu adunării. Afirmația dumitale ”Nu suntem chemaţi să îl prindem pe Iuda!” se datorează probabil orei târzii. Adunării i se aplică alte versete: ”…judecata sta să înceapă de la casa lui Dumnezeu”,”dacă ne-am judeca singuri, n-am fi judecați” etc. Adunarea este Mireasa Domnului Isus, este o chestiune de timp de transformare, timp care nu trebuie ratat de nimeni. Există o balustradă duhovnicească perfect întinsă, care pătrunde până dincolo de perdea. Când te urci rugându-te spre Domnul ține-te de ea, se numește Speranță. Nu te lăsa de ea că te bălăngăni.

      Apreciază

  2. dece spune:

    Era simplu să nu postaţi (ca de obicei)argumentele mele mai sus menţionate, decât să să aduceţi injuri la adresa mea. Atitudinea dv faţă de mine o stiu (de mult timp!) am tăcut, am iertat şi am trecut mai departe. Sunt un om ca stiu multe, ce spun mulţi,şi ce atitudini aveţi dv. Aşadar, nu este frumos ce faceţi cu cei pentru care Hristos a murit pe cruce.

    Apreciază

    • vesteabuna spune:

      DC, daca vrei sterg toate comentariile tale, oricum sterg de obicei mai mult decat aprob. Comentariul tau are lacune de limba romana, ortografie si claritate. Nu inteleg „injuri” si „am tacut”, „am iertat” la ce se refera? Un semn si sterg tot. Acest blog il folosesc ca sa afirm ceva, nu ca sa argumentez, nici ca sa dezbat. Har!

      Apreciază

  3. DC spune:

    Imi cer scuze pentru greseli. Oricarui om i se poate intampla sa greseasca cand scrie sau vorbeste.
    Chiar va rog sa stergeti TOATE COMENTARIILE MELE. Imi este suficient ca am siguranta mantuirii si ca ma stiu ancorat in Hristos Domnul. Asa voi ramane, indiferent de ce cred sau spun unii si altii. Domnul este SINGURUL care ne cunoaste inimile…
    Mult har in continuare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

