„Parca despici cu ghilotina….”

Asa mi s-a spus de  catre cineva, ca sunt prea dur, ca folosesc cuvintele ca o sentinta, ca si cum ar cadea o ghilotina. Era o discutie cu cineva care a citit cu grija ce am scris pe ici pe colo pe net.
Ii raspund aici in cateva versuri:

Îmi ascut Cuvântul cum se-ascute-o spadă
și-l păstrez în teaca dragostei ascuns
gata pentru luptă, nu pentru paradă
gata să despice, gata de străpuns.

Imi păzesc Cuvantul: înnoite gânduri,
arsenalul minții ordonat mi-l țin,
rafturi de cuvinte,  de idei in rânduri,
gata de alarma luptelor ce vin.

Curățesc tot  lutul vorbelor deșarte
șlefuiesc rugina felului viclean
scutur tot limbajul meu de fapte moarte
să rămana limba Noului Canaan.

De-orișicare data când lovesc văzduhul
cu-ascuțișul spadei sa despart deplin
în acel ce-asculta , sufletul si duhul
paiele si graul, mierea de venin.

Limpezesc cuvântul, cum îmi spăl paharul
mai intâi lăuntrul să-l păstrez curat,
gata sa primească, nou si proaspăt Harul
spre a fi spre alții iarăși revărsat!

6 Responses to „Parca despici cu ghilotina….”

  1. […] Între suflet și duh El desparte deplin, simțăminte din inimi, de gândirea din minte, lasă loc judecății de sine, care vine prin cărarea lăsată de tăioase cuvinte. […]

    Apreciază

  2. […] scriu acum şi spun şi m-ostenesc şi sap in minţi Cuvântul ca sămânţă-l pun şi pun ai harului arginţi în sfântul Său negoţ spre-a fi dat la zarafi […]

    Apreciază

  3. […] comentarii. Rog sa cititi mai intai postarile respective. Ma bucur ca internetul este un domeniu al cuvantului usor-alergator, imi permit sa pun pe-aici cateva observatii. Nu ar trebui sa se confunde cresterea […]

    Apreciază

  4. […] conţinutul. Mă refer la numele simplu şi neprelungit de creştin. La starea în Cristos. Să ne aranjăm gândurile după Cristos. Să ne planificăm viaţa după Cristos. Să ne aşezăm în Adunare după Cristos. […]

    Apreciază

  5. vesteabună spune:

    ”Oblig cuvintele să mă ajute să spun ceea ce…trebuie să spun….” Herta Muller, aici la min 10

    Apreciază

  6. […] scriu acum şi spun şi m-ostenesc şi sap in minţi Cuvântul ca sămânţă-l pun şi pun ai harului arginţi în sfântul Său negoţ spre-a fi dat la […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

