Semanatorii (poezie de Tatiana Topciu)

Ma uit cum veacul amurgeste
si licaririle-i se sting….
In umbra care se lungeste
smerite umbre se preling:

Incet, incet, semanatorii
se-ntorc acasa, osteniti,
stergand broboanele sudorii,
cu simplitate si smeriti.

Ei au destelenit ogorul.
Cu boii-alaturi, prinsi in jug,
si-au pus si lacrima si dorul,
cand brazda-au scos-o de sub plug.

N-au vrut sa stie nici de tata,
de holda, casa sau fecior,
in dragostea nemasurata
pentru divinul Salvator.

Ei nu stiau prea multa carte,
silabiseau Scriptura lor,
dar suflete salva din moarte
fiorul din Cuvantul lor.

In urma lor, recolta-i mare,
se mira toti de-ntinsa ce-i,
albeste holda pana-n zare.

Dar…unde-s lucratorii ei…?

In mers saltat, amagitorii
vin astazi, ca sa ia din zbor
ce-au ostenit semanatorii
si strica holda-n urma lor.

Se risipesc bogate boabe,
tresare Duhul Sfant mahnit,
vazand cum niste spice slabe
pe cele grase le inghit….

*******

O, Dumnezeu al Indurarii
ce ai iubit acest ogor,
nu ne lua semanatorii,
cat n-au iesit seceratori,

Trimite-ti Tu seceratorii
si-aprinde-acelasi foc divin
ce-a ars in toti semanatorii
Cuvantului ceresc! Amin.

2 Responses to Semanatorii (poezie de Tatiana Topciu)

  1. viorica spune:

    Am avut multe din jurnale ei care nu au ajuns tiparite imi pare asa de rau ca le-am pierdut cu inundatia pe care am avut-o cu 2 ani in urma .Am petrecut anii buni impreuna in timpul comunist ,mergeam la rugaciune pe ascuns ,a fost urmarita pas cu pas si a suferit din cauza regimului comunist .II port o frumoasa amintire.

    Apreciază

  2. vesteabuna spune:

    Sora Viorica, eventual puteti pune mana pe tastatura si sa scrieti o mica (sau mai mare) istorie:”Cum am cunoscut-o pe T. T”.
    Nu neglijati slujba de aducere aminte de inaintasii nostrii.
    Ne va folosi tuturor si va sluji pentru zidire.
    Vedeti ce folositoare este „Istoria Unui rob al lui Hristos”. Cand i-am spus fr Mia ca am pus-o pe net si multi o citesc (eu vad cati), a plans de bucurie.
    Cu astfel de pietre scumpe se zideste Ierusalimul, ce se vede pe dinafara sunt schelele.
    Dumnezeu isi permite luxul ca se dezbrace zidurile prin foc. Nu se teme pentru lucrarea lui. Si „focul din ziua de judecata si de pieire a oamenilor nelegiuiti” este aproape.
    Dupa foc va fi „descoperirea fiilor lui Dumnezeu” ascunsi acum in tarinile lumesti dar „de mare pret inaintea lui Dumnezeu”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

