anonim@yahoo.com vorbește în limbi

motto: ”Unii oameni se cred mai deștepți ca Dumnezeu!” fr. Petrică de la Sebeș

Anonim@yahoo.com vorbește în limbi…și m-a informat despre acest lucru în comentariul de aici.

I-am răspuns după cum se vede și mi-a răspuns din nou.
Logica nu mă lasă să nu mă intreb de ce se deranjează să ne informeze că el vorbește în limbi, dacă în ruptul capului nu vrea să ne arate, să dea ceva, măcar pentru testare?! Iar Cuvântul lui Dumnezeu nu mă lasă să-l cred fără testare.

Unde scrie în Biblie că e interzisă testarea duhurilor? Dacă nouă ne scrie să le testăm, nu le poate scrie lor să nu se lase testați!

E ca și în copilărie când ne lăudam copiii unii la alții: ”eu am o sută de lei”,”eu am un avion”…..”da’ nu-ți arăt, sâc!”

Eu știu ce scrie acolo ce să facă cu vorbirea lui în limbi(să se roage s-o tălmăcească sau să tacă, nu scrie să nu se supună testării), dar el, deși primește aceste ”daruri minunate” nu știe nici de smerenia unui răspuns cerut de un astfel de nivel de înduhovnicire, nici de ce-mi cere mie Domnul: mie Domnul îmi cere să verific Duhurile, să nu le cred pe vorbe. ”căci în lume au ieșit mulți prooroci mincinoși”.  Și apostoli, și vorbitori în limbi, etc.
Deci în locul acestui răspuns sarcastic și manipulator ar fi trebuit să primesc două-trei linkuri Youtube.
Să le vedem cu toții.
Alături de aceste linkuri ar trebui să fie multe altele, ca să justifice numărul mare de oameni care zic că dețin aceste minunății.
Fără probe rămânem cu privire la ei  la ce este scris:”vor veni mulți în Numele Meu!”
Scotociți și voi internetul și vedeți dacă veți găsi pe undeva un youtube cu vorbire în limbi după rânduială, doar urlete și silabe bâiguite, repetate de 5 ori și traduse de 7 ori mai lung, de fiecare dată altfel.

Ultimul comentariu al dânsului e plin de sarcasm, citez din răspunsul lui:

-nu am primit vorbirea in limbi pt a face circ pe youtube
-…sa conving scepticii de acest dar
-atitudinea asta ofensiv-ostentativa  (aici da, este vorbirea în limba unui manipulator, cunoscător de psihologieanonim@yahoo.com??!!??)
-aceste teste sunt copilaresti si demne de penibil
-imi aduci aminte de Irod

Apoi tot dânsul ia tonul superior de sfătuitor: să mă pocăiesc, să mă smeresc, și să mă îmbrac cu una, cu alta(dragoste, neprihănire).
Iar când noi îi cerem lui să ne arate haina cu care e îmbrăcat(vorbirea în limbi) zice că e secretă, că e taină…etc. 
Eu cred că împăratul e gol de fapt, păianjenii din casele lui cu pânzele lor nu-l ajută să-și facă haine ca să nu i se vadă rușinea goliciunii. (Isaia 9:5-6)

Dați click pe imagine:


Îi recomand prietenului să nu mai vorbească în limbile manipulării, nici ale înșelătoriei, nici ale prefăcătoriei.
Să învețe limba Adevărului, pe care dacă ar cunoaște-o, n-ar fi scos perluțele din epistolele cu care ne-a irosit vremea.

”Între timp…spectacolul trebuie să continue!”
Soldați, țineți baldachinul sus! vezi minutul 10.00

Eu voi ține sus Cuvântul Vieții!

Pentru un răspuns edificator pe temă vedeți postarea din 29.11.2010: Până când a dat? De ce au încetat darurile începutului?  și Când a venit ”ce este desăvârșit”? 

Lasă un comentariu